04 Ocak 2012

Bugünkü kozmetik ve ıvır zıvır alışverişim :)

   Bugün Ksk çarşıya gittim dolanmaya birkaç gereken şey almaya .. Rossmann ve Yücel parfümeriye de uğradım :) Rossmann'dan 2 paket makyaj pedi ve 2 paket de ananas kokulu makyaj temizleme mendillerinden aldım . Bu makyaj temizleme mendillerinden çok memnun kaldığımı daha önce söylemiştim . Son gittiğimde kalmamıştı,üzülmüştüm bir daha gelmezse diye :D Ama neyse ki bugün karşıma çıktılar,bu sefer 2 paket kaptım :)) Son zamanlarda göz makyajımı hep bu mendillerle temizledim ,çok rahat oluyor gerçekten . Rossmann'dan ayrıca diş fırçası ve Golden Rose perfect shine 218 no ruj aldım. Bu ton rujlarımdan belki bıkmışsınızdır artık ama napayım en çok bu tonları kullanabiliyorum hehehh .. Ruju denemeden aldım,sadece elime swatchlamıştım alırken ama harika bir renkmiş,ba-yıl-dım ! Dudağımda duruşu da ayrı güzel ! Sonra ordan çıkıp parfümeriye gittim . Pastel'in 2 yeni ojesini görüp aldım. 18 numara tam aklımdaki,bir türlü bulamadığım mor tonu sanırım !! Sürmek için sabırsızlanıyoruuum :D She ürünlerinin kalanlarını halen sepette satıyorlar Yücel parfümeride, bir lipgloss aldım ama gereksizmiş . Saçma birşey yani kullanacağımı sanmıyorum neyse ki 3-3-5 tl. falan verdim . Cecile'in daha önce severek kullandığım 05 no rujunu da aldım . Bendeki eski seridendi ve kurumuştu atmıştım . Bunun rengi de çok hoştur,nude ton arayanlara tavsiyem ;) Bir de Flormar'ın küçük allık fırçasını aldım,yumuşak gibi baya . Ek olarak da rengarenk lastik tokalar aldım . Plastik dönük dönük olanları yazın bileklik olarak takacağım ,çok şirinleeer :)) Rujların swatchlarda soldaki Golden Rose, sağdaki Cecile ..










13 yorum:

Aswang dedi ki...

oyşşş ojelerr:D
Hepsini güle güle kullan canım :) Ama ben yazını renginden dolayı okuyamadım :( Gözümü çok alıyor okurken kayıveriyor gözüm:(

Junkhead dedi ki...

Yavrum sağol ;) Aaa hadi yaaa hakkaten göz alıyor yazının rengi,dur değiştirecem :D

Kepslok dedi ki...

ananaslı mendilden bulamıyorum ne zmn gitsem kalmamıs oluyo,pembe olanından var hep pembe olanı güzel mi?

Junkhead dedi ki...

Kepslok, ben diğer çeşitlerinden hiç kullanmadım . Ananaslıdan bulduğunda al 2-3 paket,kaçırmaaa ;)

Kepslok dedi ki...

Ah bi bulabilsem kaçırmıcam da ...

Junkhead dedi ki...

Bulursun inş. canım ya ;) Bak ben de son gittiğimde bitmişti,hatta bir daha gelmeyecek sandım bir an,ama bugün doldurmuşlar yine . Sende de öyle olur :))

Aswang dedi ki...

ayhh kıyamam deişmiş hemen yaaa :) bende hemencecik okudum :))

Junkhead dedi ki...

Eveeeet değiştim tabiii,herşey sizler içiiiin :D Benim de gözümü aldı sonradan farkettim hahaa

Fluu dedi ki...

ahh burda da rossman açılsa her rengine razıyım ben :D duy sesimi rossmannnn :D ah bide ben bulsam şu pastelleri göbek atıcam =) güle güle bitir aldıklarını inş. =)

MadamB Fashion dedi ki...

Patel ojeler ne güzel
madambfashion.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Kızlar teşekkürleeer ;)

Fluu, ben de öyle diyordum Rossmann buraya açılmadan önce :)) Açılır elbet oraya da ya sıkma canınıı ;)

özge dedi ki...

adaşımm,şu ananaslıları beğenmen çok hoşuma gitti:) bende 2. paketimi alırım yakında. bu ton rujlardan sende kaç tane oldu merak ediyorum:) bende evi nudelarla doldurdum:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım valla sayende keşfettim ananaslıyı yaa :D Çok da memnun kaldım,üşengeçliğime iyi geliyor hahaa :)) Ruj konusunda bir yorum yapmak istemiyorum :/ Ama Golden rose'un bu serisini çok sevdim ben,kokusu da çok hoş,nemlendirmesi de ;)

Yorum Gönder