10 Ocak 2012

Body Shop tırnak cilalama küpü (önce-sonra:)

   Bu farklı bir post olacak :) Normalde tırnak bakımı yapan bir insan değilimdir . Mesela hayatımda hiç manikür yapmadım ve yaptırmadım . Törpü de kullanamıyorum,neden derseniz .. Hani çatalı tabağa sürtünce veya karatahtaya tırnak sürtünce içiniz gıcırdanır kötü olursunuz ya :D İşte törpüyü tırnağıma sürtünce ben aynı şeyi hissediyorum, o yüzden törpü kullanamıyorum . Ama bu Body Shop tırnak cilalama küpünü çok seviyorum .Birkaç sene önce indirimli diye göstermişti TBS görevlisi bayan,benim de dikkatimi çektiği için almıştım 7 tl. gibi bir fiyata . Bu küpü çok sık kullanmamak gerekiyor bildiğim kadarıyla ,en fazla 15 günde bir demişti diye hatırlıyorum görevli . Ben ise çok nadir ,aklıma geldikçe kullanıyorum birkaç ayda bir gibi :) Sık kullanımda tırnakları yıpratma ve aşındırma gibi bir zararı olabilir kanımca . Bu törpüyü,tırnaklarımı oje boyadığında veya renk değişikliği beni rahatsız ettiği zamanlar kullanıyorum genelde ve sonuçtan çok memnun kalıyorum. Hatta geçen yaz tırnaklarımı mavi bir oje fena boyamıştı,hatırlayanlar bilir :D Fotosunu da koyup,o ojeyi kınamıştım hehehh .. Neyse işte, o durumdan sonra bu törpüyü kullanmıştım ve sonucunda tırnaklarım tertemiz boyadan arınmış bir şekle gelmişti ,çok sevinmiştim :) Bugün de ojelerimi sildikten sonra tırnaklarımdaki renk değişimine sinir oldum ve törpüyü kullanmak istedim. Sizlere törpüyü kullandıktan sonra, tırnaklarımın öncesi-sonrası fotolarını göstereceğim ... Önce törpümüze bir göz atalım ;)








   Tırnaklarımın rengi değişmiş ilk halleri :


   Cilalama işleminden sonraki halleri ;)


   ve bu da üzerine şeffaf cila geçilmiş halleri ;) Sonuç harika gördüğünüz üzre :)

12 yorum:

Aswang dedi ki...

tamda ihtiyacım olan ürün. Gerçekten baya baya etkiliymiş yahu bayıldııım. tbs da kasa önünde bişiler vardı en son gittiğimde. onlardan biri olsa gerek. Şuanda devam eden %50 lik indirime dahilmiir acaba bilgin varmı kuzum?

Junkhead dedi ki...

Canımcım,valla ben de bilemiyorum ki indirim tam olarak nelerde var :/ Gidemedim TBS'ye :( Ama indirimde değilse bile bence alıp denemeye değer bir ürün,gayet etkili yani .

Aswang dedi ki...

tamam canım yazdım not defterime bu ürünü teşekkürler:)

justuntitled. dedi ki...

Benim de ben diyeyim sarı sen de turuncu tırnaklarımı adam eder sanırım bu:):P Sizi de şeffaf tırnaklarla görmek ne büyük onu hanımefendii :D

Junkhead dedi ki...

justuntitled., hahaa :D Valla şeffaf tırnaklarla ilk ve son kez görmüş olabilirsiniz . Hadi dedim cila da süreyim ojeden önce :)) Ojeyi de akşama sürerim artık .

kozmetik deneyimleri dedi ki...

oje kullanmayan bir insan olarak bayılıyorum boyle parlatan cilalayan şeylere

Junkhead dedi ki...

kozmetik deneyimleri, o zaman bence denemelisin bu ürünü ;) Ben çok memnunum .

özge dedi ki...

inanırmısın hiç denk gelmedim bu ürüne,ilk gittiğimde bakıcam hatta alıcam :)

Sochic dedi ki...

hey çok başarılıymış:) benim de tırnaklar bu ara kendinden geçti sararma haricinde soyulma kırılma ne ararsan var. ben de ojesiz gezmeye çalışıyorum.kesin almalıyım :)

Junkhead dedi ki...

Sochic, canım evet hakkaten çok başarılı bir ürün :) Anneme gösterdim bu postu,o bile şaşırdı nası olduğuna hahaa :D

guzelgul dedi ki...

harika parlatmis benimde bunar benzeri var ama bunun sonuncu daha iyi olmus canim

Mein Blog/Blogum

sevda s. dedi ki...

Canım ben de en kısa zamanda alacağım, tırnaklarım fena çünkü :(

Yorum Gönder