16 Ocak 2012

5 cevap mimi

   Arzucuğum beni mimlemiş :) Çook teşekkür ediyorum ve mimimize geçiyoruuuuum .. Sorulara, aklımıza gelen ilk 5 cevabı veriyormuşuz . Haydi o zaman ;)


- Senin yanında her gün görebileceğimiz 5 şey ?
Burun spreyim,dudak nemlendiricim,cep telefonum,mendil ve sakız .


- Nadiren giydiğin şeyler ?
Etek,elbise,kalın kazaklar,külotlu çorap,topuklu ayakkabı .


- Günde birçok kez yaptığın/gerek duyduğun şey ?
Bu soruya 5 tane cevap bulamadım ama birçok kez burun spreyi sıkıyorum .


- Bağımlı olduğun şeyler ?
Burun spreyi :/ Nesfit (özellikle çikolatalısı son 3 senedir kahvaltımdır), filmler, cips,light cola (yazın daha çok içiyorum ama )


- Hayatta vazgeçmek istemediğin şeyler ?
Filmler,müzik,ailem,ojelerim,yüzüklerim


- Aklına ilk gelen blogcu isimler ?
makeupwithstyle,deepbeauty,Aswang,Zeto,Nimo


- En sevdiğin kozmetik ürünleri ?
Flormar ultrablack göz kalemi,Maybelline define-a-lash rimel,ojelerim,doğal ton rujlarım,Flormar allık ve farlarım .


- Hobilerin ?
Takı tasarım,internet,alışveriş,film-dizi izlemek,blog yazmak,kozmetik,müzik .


   Ben de bu mimi makeupwithstyle ve Aswang 'a gönderiyorum :))

2 yorum:

viva dedi ki...

burun spreyi ilgincmis canim, bagimlilikmi yapiyor acaba? ; )

Junkhead dedi ki...

Evet canım, malesef 10 senedir falan burun spreyi bağımlısıyım :/ Eskiden alerjim var burnum tıkanıyor diye kullanıyordum . Sonra bırakamadım :(

Yorum Gönder