08 Aralık 2011

Synergen ananas kokulu makyaj temizleme mendilleri

   Bu mendilleri geçen hafta adaşım deepbeauty'de görmüştüm. O 3 çeşidini almış ve denemiş. En güzel temizleyenin bu ananas kokulu olduğunu yazmıştı . Benim de dikkatimi çekti ,deneyeyim bari dedim. Uzuuun zaman önce makyaj temizleme mendili kullanmayı bırakmıştım nedense . Eskiden Nivea'nın vardı,onlardan kullanırdım . Neyse işte bu mendiller Rossmann'da satılıyor sadece. Synergen oranın kendi markalarından biri ;) Isana,Rival de loop,vb. gibi ... Yanlış hatırlamıyorsam bu pakedi 2.90 veya 3.90 tl.ya aldım . Fiyat çok uygun,performansını da gayet beğendiğimi söyleyebilirim :) İçinde 25 adet mendil mevcut .Son 2 seferdir hem üşengeç hem de meraktan bu mendillerle sildim göz makyajımı . Hatta şu Pastel'in meşhur zor çıkan renkli rimelini bile bunla temizledim diyeyim anlayın olayı :D Yine biraz ekstra uğraşmak gerekiyor tabi ama bu mendiller işe yaradı sonuç olarak . Kokusu da çok hoş zaten ananas kokuyor . Göz çevremi tahriş etmedi veya yağlandırmadı . 2-3 çeşidi daha var bu mendillerin ama benim diğerlerini denemeye niyetim yok. Bu ananaslıdan tekrar alıp yedeklemek istiyorum bir dahaki gidişimde :) Bence alınıp denenebilecek bir ürün arkadaşlar ...



6 yorum:

özge dedi ki...

memnun kalmana çok sevindim tatlım, bende sanki ürün bitecekte birdaha alamayacakmışım gibi hissediyorum :)) yedeklesem diyorum:)

Junkhead dedi ki...

Aa sana da mı öyle geldi canım :D Bir de üstünde "limited edition" yazıyor yaa biterse alamayız aynen . Bir dahaki gidişimde alcam 2-3 paket :))

*ssdesignbutik dedi ki...

waow bugün bende rossmandaydm almak istedim tühh keşke alaymşım kuzum ya :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım,bir dahaki gidişinde al mutlaka ;) Hatta 2-3 tane al yedekli :D

sevda s. dedi ki...

Üfff, Rossmann o kadar uzakki bana, ha deyince gidemiyorum :( Gidersem bundan da alayım 5-10 paket :) Madem size bitecekmiş gibi geldi :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım al al :) Rossmann sana uzak,Watsons da bana ühühüüü :((

Yorum Gönder