06 Aralık 2011

Sipariş üzerine yaptığım 2 yüzük ve kendime yaptıklarım :)

   Geçen cuma bir bayan bana ulaştı ve 2 resin yüzük almak istediğini söyledi . Sipariş de yaptığımı öğrenince mail ile iletişime geçtik . Birini Amelie diğerini de V olmak üzere 2 resim seçip bana yolladı . Dün malzemeleri tamamlayıp hazırladığım yüzükler çok cici oldular ve bugün son hallerini aldılar . Alan bayan, Amelie olanı arkadaşına doğumgünü hediyesi olarak vereceğini söyledi . Daha bir sevindim tabi bunu duyunca :)) Eee yüzükleri yaparken 3 parça şey de kendime yapıverdim :D 2 kolye ve bir anahtarlık da benim oldu hehehh ... Anahtarlığım kopmuştu,ben de kendime yapayım bir tane morlu dedim ve bu resmi seçtim . Kolyelerden ise morlu olan seneler önce pc me kaydettiğim ve çok hoşuma giden bir resimdi . Siyah-beyaz olan da tabi ki adamım Layne Staley ve en güzel pozlarından biri ... Hepsine de bayıldım oleeeyy :) Bakalım nasıl olmuşlar :

   Yüzükler yarın bu cici kutunun içinde Adana'ya doğru yola çıkacaaaak ;)





  Bunlar da benim payıma düşenleeer :D





   Sipariş ve bilgi almak için bana buradan ulaşabilirsiniz  ---> junkheadravager@hotmail.com


   Hali hazırda satışta olan ürünlerim için de buraya tıktık ;)

6 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

BÖYLE sen satış yaptıkça ben çok mutlu oluyorum morindrellam.
İnsanın el emeğini böyle görmesi çok hoş :)

Nedret dedi ki...

V yi çok severim:)) Yüzüğe de çok yakışmış:))

*ssdesignbutik dedi ki...

bu arada bende bir ödüllü mim'in var canım :)

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol canım benimmm muckkk ;) Mime de uçuyorum birazdan :D

Nedret ablacım çok teşekküüüür ;) İnş. sahibi de beğenir :)

MadamB Fashion dedi ki...

amelie'nin müzklerini dinlerken bu yüzükleri görmem sence bir işaret mi :)

http://madambfashion.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

MadamB Fashion, olabilir bence hehee :D

Yorum Gönder