15 Aralık 2011

Oje mi desem ne desem bilemedim :D

   Artık "oje alışverişim" diye bir başlık atmaya utanır oldum gördüğünüz gibi başlıkta saçmaladım :D Bugün bir parfümerinin önündeki oje dolu sepetlere bakayım dedim,bakmakla kalamadım tabi 5 oje almış bulundum . Çok ilginç renkler vardı valla beni suçlamayın :)) Özellikle kirli beyaz gibi görünen Golden Rose ve morlu Golden Ladyler çok hoşuma gitti . Golden Rose'un asıl rengini yansıtamadım ama bu akşam süreceğim sanırım,çok merak ettim nasıl birşey. Beyaz oje almam bilirsiniz ama buna beyaz demem ben yaa içi mavi-mor minik simlerle dolu çok esrarengiz bir renk :D Alix Avien'in minik shineplus larından da vardı sepette, bu rengini beğendim aldım . Gabrini Diamond görür de almaz mıyım,onun da bu harika maviş tonunu seçtim. Kağıtta swatch yaptım sizin için,hadi bakalım ... 





5 yorum:

özge dedi ki...

canım güzel günlerde kullan,sende benim gibi yüzbin bilemem kaçıncı mavi ojeni almışsın:)) bende yeni golden roselardan almak istiyorum hani rengi değişenler çok ilgimi çekti:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol :) Aynen yaaa mavi ve morun farklı tonlarını gördüm mü almadan duramıyorum :D Golden Rose magnetic ojeleri diyorsun sanırım ? Ben Golden ın sitesinden 2 rengini sipariş verdim ,bakalım ne zaman gelecek ... :)

alice dedi ki...

golden ladt 434 pek harika görünüyor =) güle güle kullan hepsiniii =)

Junkhead dedi ki...

alice,içine mi doğdu nediiir :D 434ü sürdüm ve post şimdi hazır oldu hehehh,sağol ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

gabrini daimond çok çok hoş tam benlikk kuzum :)

Yorum Gönder