07 Aralık 2011

Ödüllendiiiim :))

   


   Canım arkadaşım ssdesignbutik bana ödül yollamış :) Çok yönlü blogger ödülü aldım hehehh :D Ödülle ilgili kural ise hakkımızdaki 7 gerçekten bahsetmek ...


   1- Mor renk benim hayatımın rengi . Bunu bilmeyen zaten yok ama yazmamazlık etsem ayıp olurdu :P 9-10 senedir ciddi anlamda mor tutkunuyum . Bu mor merakım nerden ne şekilde başlamıştı hiiiiç hatırlamıyorum. Sanırım bir vahiy gibi iniverdi :D


   2- 3 sene öncesine kadar 68-69 kg.idim ve 1,5 senede 18 kg.verdim . Diyetisyene veya dr.a gitmeden sadece kendi çabalarımla ve kendime inanarak ;) Spor bile yapmadım diyebilirim . Bu 18 kg.yu vermek hayatımda en önemli başarılarımdan biridir :)


   3- Abur cubur olarak herşeyden vazgeçerim ama cipslerden asla !! Tam bir cips canavarıyım :)) Cipsimi ve light kolamı alıp bir film açmak beni en mutlu eden zevk anlarımdandır .


   4- Boyum 1.55 ama herkes 1.65 falan düşünür beni nedense :)


   5- Oje merakım 14-15 yaşlarımdan beri vardır . O zamanlar da hiç açık renk oje süremezdim . Kendimi bildim bileli hep maviler,morlar,siyahlar,vb. farklı renkler sürmüş,beğenmişimdir . Sonradan bu renkli,sıradışı ojeler moda olunca biraz sinir oldum aslında :D Bir örnek vermem gerekirse : eskiden siyah veya lacivert koyu renk ojeler sürmek bir ayrıcalıkken ,artık 50 yaşındaki bayanlarımız bile sürer oldu . Bu biraz da ilk zamanlar hiç duyulmamış bir filmin veya müzisyenin daha sonradan bir anda piyasa olması gibi birşey oldu ve ben bu durumdan hiç hoşnut değilim :)


   6- Tam bir Converse tutkunuyum . Converselarımla rahat ettiğim kadar başka hiç biiir ayakkabıyla rahat edemiyorum :/ Kışın bile Converse giyerim kuru havalarda .


   7- Alfred Hitchcock'un büyük bir hayranıyım :) 10u aşkın filmini izledim ,daha da izlemediklerimi izlemeye devam ediyorum . Adamın o ilginç espri anlayışı çok hoşuma gidiyor . Favori filmlerim ise Vertigo,Dial M for Murder ve Rope ;)


   8- Son olarak,hmmm ... Grunge ve rock müzik tutkuuyum . Alice In Chains hayatımın grubudur . Rahmetli solisti Layne Staley'e taparım ,ölürüm ,biterim. Onun sesi tektir benim için :) Genelde tercihim 60,70,80ler rock gruplarıdır .




   Buarada sonradan farkettim ki 7 değil de 8 gerçek yazmışım :D Neyse artıııık ...


   Biraz fazla açıklamalı yazdım sanırım ama napayım öyle çıkıverdiler işte . Hakkımda bilmediğiniz şeylerden bazılarını öğrenmiş oldunuz :)) Bu ödülü 10 kişiye yollamamız gerekiyormuş . Ben de :


makeupwithstyle ,


kavala ,


backtoblack ,


What's Next ,


justuntitled. ,


dofa ,


valki ye yolluyorum . 3 kişi eksik kaldı ama bu da böyle olsun :)

8 yorum:

dofa dedi ki...

aldım ödülünüü :) ama ama ne yazacağımı düşüneyim bir (:

dofa dedi ki...

5-6 maddelerimiz aynı mı nee :P
gerçi kışın converse giyemiyorum çok soğuk. gerçi botu var ama o da yetmiyor. :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh :)) Kışın da giymeye çalışıyorum valla,gerçi bende de kalın deri kışlık olan da var . Ama lastiklerin yerini tutmaz o da :D Bekliyorum senin cevapları da canııım !

*ssdesignbutik dedi ki...

kuzumm kuzum tipini yerim senin ben :)
nasıl verdin kiloları öyle bakım.

Cips benimde tutkum
ama yememeye karar verdim artık.
Sİyah oje konusuna katılıyorum bir zamanlar black metal e kadar arşınlayan ben artık daha ehli müslüm oldum :)

akşam eve gidince siyah oje sürücem.

8 den senden olsunn :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmm çok tşk. ederim :) Ben de ilk fırsatta yazacağım inşallah :) çok çok öpüyorum!

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, yavrum niye 8de karar kılmışım anlamadım hahaa :D Senin post altına yorumda da 8 demişim ,burda da 8ledim :)) Valla kız verdim kg.ları ,büyük başarıydı benim gibi uzun süre zayıflamaya çalışıp da beceremeyen biri için . Sür tabi siyah ojeni <3

makeupwithstyle,canımcım bekliyorum seninkini de okumayı :-*

What's Next dedi ki...

çook teşekkürler canım ödül için :) converse delisi olduğunu tahmin ediyordurdum heheh :D ayrıca o kiloları vermek nasıl bi başarıdır! kutluyorum seni.. en kısa zamanda ben de yazıcam :)

bu arada yılbaşı çekilişlerim var, söyliyim hani katılmak istersen diye :D

Junkhead dedi ki...

Edacım teşekküüür :) Valla o kg.ları nasıl verdim ben de hala bilmiyorum hahaa :D Eski halim bildiğin topaçtı,boy kısa zaten ,yanaklar dolu doluydu . Oooh ama artık rahatım ! Çekilişlerine baktım,çok ciciler ama katılsam bile kazanamadığım için hevesim kaçtı artık ühühühüü

Yorum Gönder