01 Aralık 2011

Mimlendim

   Bu mim bir haftadır dolanıyordu ortalıkta ama bana kimse yollamamıştı diye yapmak gelmemişti içimden :) Nerwen arkadaşım mimlemiş beni,ben de hemen yapıyorum . 


1- Blogunuzu tüm eş dost çevrenize söylediniz mi ?


Hayır herkese söylemedim,bilen zaten biliyor . Benim için satışını yaptığım ürünlerimin olduğu sanal dükkanlarım önce geliyor,dükkanlarımı daha çok kişiye söylüyorum bloguma göre ;)


2- Blogunuzu ileride çoluk çocuğa karışınca,çocuğunuza gösterecek misiniz ?


Bu çok komik ve saçma bir soru olmuş :D Nesini göstereyim ki blogumun yahu, yaptığım takıları gösteririm daha iyi. Ayrıca çoluk çocuğa karışma gibi bir planım pek de yok zaten .


3- Blogunuzu sevgiliniz-eşiniz biliyor mu ?


Sevgilim varken biliyordu .


   Ben de bu mimi yapmamış olan herkese yolluyorum ;)

2 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

yavrum soruları soranları döveydin morindrellam güldürdün beni.
Seni bilen bilir :D

Junkhead dedi ki...

Hahaa güldürdüysem ne mutlu yavrum :D Napayım ama gerçekler :P

Yorum Gönder