28 Aralık 2011

Mavala mini color oje - 205 Charm

   Bu minik ,luxybox kutumdan çıkan kullanacağım tek ürün oldu :) Hazır oje değiştirecekken bunu sürüp deneyeyim dedim . Ojenin mor çıkmasına çok sevindim zaten ,şaşırdım da hehehh ... İlk kez Mavala marka bir oje kullanmış oldum luxybox sayesinde ;) Ojenin sürümüne bayıldım diyebilirim . Fırça yumuşacık kayıp gidiyor tırnakta resmen . Çok yoğun ya da sıvı bir yapısı da yok, tam orta karar . 2 katta şişedeki rengini verdi . Bir an içimden "keşke bütün ojelerin boyu böyle miniş olsa" diye geçirdim :D Neden derseniz, insanın 100den fazla ojesi olunca 1 tanesi bile bitmiyor,hatta yarıya gelmiş hallerini bile göremiyor :) Ama hepsi mini boy olsa en azından çok sürdüklerimden bitenleri görür rahatlardım biraz . Neyse artık kadeeer :)) Fotolar flaşlı çekim .







8 yorum:

Aswang dedi ki...

hahah şansınada mor gelmiş yaa vallahi görünce güldüm :D Çok güzelmiş rengiii bayıldımm :)

Junkhead dedi ki...

Di mi ya 40 yılda bi şansım yaver gidiyor işte :D Ben de beğendim tabi ki :))

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

begendm gerçektende..

*ssdesignbutik dedi ki...

KUZUM GÜLDÜRDÜN BENİ sabah sabah :) bütün ojelerin minicik olsa :)

renk çok hoşmuş !

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

rengi çok güzelmiş güle güle kullan :) Buarada kargomu sabırsızlıkla bekliyorummm :)

Junkhead dedi ki...

Ezgi, teşekkürler :)) Sen de güle güle kullan şimdiden ;)

özge dedi ki...

çok şanslısın tam senlik renk gelmiş,benim ojemde tam benlik:)

Junkhead dedi ki...

Evet adaşım tam benlik çıktı :) Seninkini görmedim beeeen !

Yorum Gönder