07 Aralık 2011

Masaüstü mimi ;)

   Arzucuğum beni mimlemiş ,teşekkür ediyorum kendisine :))) Mimimiz ise ; pc masaüstümüzü screenshot alıp cümlealeme göstermek :D Benim masaüstüm gayet düzenlidir.  Ara ara fazlalıklar birikse de ,daha sonra onları alıp gereken klasörlere yerleştirir temizlerim ortalığı :) Birkaç gün öncesine kadar çok cici yavru bir kedi vardı fotoğraf olarak ama geçenlerde Google'da dolanırken bu morlu bebişleri gördüm masaüstümde nasıl durur diye koyuverdim ve kaldı hehehh :)



   Ben de bu mimi ssdesignbutik ve KOVA KADINIYIM BEN arkadaşlarıma yolluyoruuum ;)

9 yorum:

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

cok tatlilar :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

minini aldım cnm eve gıdınce cevaplıcam

mor değilde baska bır renk yapsaydın benı cok ssırtırdın mor demeks en demek blog alemınde

Junkhead dedi ki...

:)))

*ssdesignbutik dedi ki...

başka renk olsa şaşırırdımm :D

benim bi iş yerinde bi ev de var hangisini yapacağım :D

Junkhead dedi ki...

Yavrum valla her zaman mor duvarkağıdım olmuyor yaa,öyle denk geldi inan :D Daha birkaç gün önce yapmıştım bu beboları :)) Sen de evdeki masaüstünü yap !

misanthrope dedi ki...

ahah şu an anladım ki masaüstüm aynı erkek masaüstü gibi. 2 tane simsiyah harley motor bana göz kırpıyor :D

Junkhead dedi ki...

:P

sevda s. dedi ki...

Çok şekermiş ama masaüstün :)

rengarenk daphne dedi ki...

mor bebişler çok şekermişşş:))

Yorum Gönder