12 Aralık 2011

Mango web sitesinden hoşuma gidenler

   Arkadaşlar bildiğiniz gibi Mango bugün indirime girmiş :) Forumlar ve bloglar da olmasa ben bu indirim haberlerini nereden alacaktım peeehh ... Ben de çoğu kişi gibi Mango'nun web sitesine bir girip göz atayım dedim ,özellikle elbise ve triko-kazaklara . Çok hoşuma giden parçalar bu seçtiklerim oldu . Bu hafta bir ara Mango'ya gidip göz gezdireceğim . Umarım beğendiklerimde indirim vardır ve alırım (amiiiiiiiiiiin :))) 

   Bu sene böyle uzun triko tunik,elbise ve uzun kazaklara takmış durumdayım . Nerde bu tarz birşey görsem almaya başladım. Tunik ve uzun kazaklar çok rahat oluyor taytlarla . Tabi kalın külotlu çoraplarla da kombinleyebilirim :) Mango'da indirimde görürsem ilk alacağım parça bunlardan biri kesinlikle !






   Bu çizgili kazakların 2 rengine de bayıldım !! Ama kırmızılı olan favorim . Çizgili şeylere kendimi bildim bileli bir sempatim vardır :)




   Bu taytı da ekstradan beğendim :D

8 yorum:

Aswang dedi ki...

oyy ilk üç parçayı çok begendiiim :) al al al al :)
o değilde senin twitter hesabın hangisi be hatun.Varmı yokmu nedir ne değildir bir aydınlat beni lütfen :D

Junkhead dedi ki...

Di miii çok güzelleeer, bulursam kesin alıcam :D Yavrum ben twitter kullanmıyorum :)

Fluu dedi ki...

2. ve 3. mükemmel içim gitti resmen özellikle 3. =)

Junkhead dedi ki...

Evet Flu, çok güzeller valla görürsem alacağım inş. :))

viva dedi ki...

beyaz siyah kazak cok güzelmis! : )

Aswang dedi ki...

her seferinde sorcam unutuyorum sonunda öğrendim :D Yandaki twit kuşunaher seferinde tıklayıp sinir oluyordum oh rahatladım :D

Junkhead dedi ki...

Hahaa ,ayy o twit kuşu benim blog temamla birlikte geldi yav kaldıramadım :))

*ssdesignbutik dedi ki...

hemen bakıyorum siteye çok hoş hepsi kuzummm :)

Yorum Gönder