15 Aralık 2011

Mango ve Collezione ganimetlerim :)

   Bugün koştum Ksk çarşıya Mango için :)) (çok devrik cümle kurarım,affetmem :) Tabi ki daha önce sitesinden beğendiğim şeylere yoğunlaştım,onları aradım :D Siyah-kırmızı çizgili kazağı bulur bulmaz atıldım üstüne .Harika birşey fotodakilerden de güzelmiş ,denedikten sonra da aşık oldum diyebilirim <3 Bol rahat kesim, yumuşacık dökük duran bir kazak . Kazak demişler ama benim boy kısa tabi tunikimsi durdu . Ama daha iyi oldu böylesi,siyah taytlarımla süper kombin olacak !! Favori parçam bu çizgili kazak oldu bugünkü alışverişimde . Sonraaa, triko tunik ve elbiselere baktım . Beğendiğim bordonun bedeni yoktu,S unu denemek istemedim rahat olmaz diye . Bir mor yuvarlak yaka tunik,bir de bu aldığım siyahı denedim. Mor olanın boyu baya uzun durdu dizime yakın :D Komik oldu tabi,sevmedim duruşunu . Bu tam istediğim gibi oldu . Aslında tunik diye aldım ama yine boyumdan dolayı elbise gibi de giyebilme avantajına sahibim :)) Kısa boyun avantajlarından biri diyelim hehehh ... Kalın külotlu çoraplarla gayet de elbise gibi giyerim . Onun fotolarını çekmedim iyi çıkmaz diye,o yüzden sitesinden ekledim . Bir ara Koton'a girdim ama pek birşey beğenmedim orda . Ordan sonra da Collezione'a bakayım dedim . Geçen hafta çok güzel füme triko bir tunik almıştım ordan . Severek giyiyorum,çok rahat .. Bu sefer de siyah delik delik bir kazak ile son anda görüp vurulduğum batikimsi desenli füme-gri külotlu çorabı aldım. Kazak 25 tl.den 13e falan düşmüştü diye aldım . Gerçi iç gösterdi,ama içine askılı siyah birşeyler giyerim artık . Bu alışverişten favori parçalarım çizgili kazağım ve külotlu çorabım oldu . 









9 yorum:

Sycorox dedi ki...

Mango'ya uğramak farz oldu Valki ve senin postları gördükten sonra :)
Güle güle giyinin ;)

valki dedi ki...

güle güle giy junkcııım ya çizgili kazak süpermiş bak ben onu göremedim^^...ben de önce beğendiklerime bakayım dedim ama inananamazsın perşembe günü üstelik de saat 14:30 civarı içersi salı pazarı gibiydi...yanaşamadığım yerler oldu ehehe...artık arada kalanlara bakarak alcam bişeler^^

Junkhead dedi ki...

Sycorox,teşekkürleer ;) Uğra bence de yaniii :D

Back to Black dedi ki...

güle güle kullan canım ben İzmire geldiğimde beni de götür mangoya:))

Junkhead dedi ki...

valkiciiik, teşekküüür :)) Valla kazak harika, ben bayıldım öldüm bittim <3 Nasıl da rahat birşey ,giy altına taytı oldu bitti sıcacık da tutar :) Ben girdiğimde de 4,5 falandı saat ,kalabalıktı aynen önüne gelen çarpıyordu falan deli oldum . Ama neyse ki kabin sırası beklemedim,direk biri çıktı girdim :D

Junkhead dedi ki...

Back to Black, götürürüm yavrum sen bi gel hele :D Teşekküüür muck ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay banane banane ya
herkes bı sey almıs mngodan bı ben mı begenemedım ya :)

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, hiçbirşey beğenmez mi insan yahu elbet zevkine göre bir parça vardır :D

*ssdesignbutik dedi ki...

hepsi süpermiş tam senlik kuzumm :)

Yorum Gönder