08 Aralık 2011

John Freida Luxurious Volume serisi




   Saçlarımdan hiç memnun olmadığımı bilen bilir :) Her saç postumda yakınıyorum malesef ... Çok hacimsiz ve ince telli saçlara sahibim :/ Bir gıdım hacim yok saçımda,köpükle anca biraz hacimlendiriyorum işte ama ona rağmen memnun kalamıyorum . . Neyse birkaç gün önce de What's Next Edacığım önerdi bu seriden şampuan ve saç kremini . Çok memnun olduğunu söyledi bana . Eee dedim ben de madem övülüyor bu ürünler bu kadar,denemekten zarar gelmez diyerek geçtiğimiz cuma günü bu 3lü seti aldım ekonomik bir fiyata . Seti buradan sipariş verdim . İlk kez bu siteden birşey aldım ama hiç bir sorun yaşamadım. Hatta ilk kez netten havale yoluyla bir ürün almış da oldum :)) Çok basit ve rahat bir işlemmiş :D Neyseee konumuza dönelim . 3 ürün kargo dahil 45 tl. gibi bir fiyata geldi . Henüz kullanmaya başlamadım ,yarın başlayacağım büyük ihtimal. Umarım işe yarar . Bu set ; şampuan,saç kremi ve sprey losyondan oluşuyor . Önce saçlarımızı şampuanla yıkıyoruz,sonra saç kremimizi uçlara ağırlık vererek sürüyoruz ,en son da sprey losyonu saç köklerine de yedirerek uyguluyoruz :) Eğer memnun kalırsam ,size yorumlarımı da bildiririm . Haydi kalın sağlıcaklan :D






11 yorum:

viva dedi ki...

bende john frieda brilliant brunette kullaniyorum cok seviyorum, volume olanini hic bilmiyorum, bakalim sen begenecekmisin : )

Junkhead dedi ki...

Bakalım canım inş. memnun olurum :) Uzun süreli kullanımda fark oluyormuş diyorlar .

Umut Tanrıçası dedi ki...

Benim de saçlarım nce telli ve hacimsz. Köpük şe yaramıyor. Beğenrsen kesn haber verirssen sevnrm. ;)

Junkhead dedi ki...

Umut Tanrıçası, tamam beğenirsem ve işe yararsa bunla ilgili bir post hazırlayacağım ;)

What's Next dedi ki...

güle güle canım benim, umarım çok memnun kalırsın, bekliyoruz maceralarınııı :D

Junkhead dedi ki...

Edacım sağol inşallaaah :D

*ssdesignbutik dedi ki...

bende almak istiyorummm
kullan kuzum merakla bekliyorum yorumlarını :)

Junkhead dedi ki...

Tamam yavrum,inş. işe yarar da güzel yorumlarımı yazarım ;)

SERAP TAN dedi ki...

selam tatlım, ben de john freda nın sarı saclar ıcın krem ve sampuanını kullandım nedense begenemedım cok ınsallah sen memnun kalırsın :) sevgiler,

rengarenk daphne dedi ki...

benimde ince telli saçım çok dökülüyor ne yaptımsa güçlenmedi umarım memnun kalırsın yorumlarını merak ediyorum çoğu blogda övülen bir marka:))

Junkhead dedi ki...

SERAP TAN,bakalım umarım işe yarar az da olsa :) Göreceğiz artık ..

daphne, ben de merakla bekliyorum valla sonucu ;)

Yorum Gönder