04 Aralık 2011

Hacimsiz pırasa saçlarımı nasıl hacimlendiriyorum :)

   Ben saçlarımla bir türlü barışamamış bir insanım evet :/ Hem ince telli,hem az,hem yağlı,hem de hacimsiz saçlara sahibim,daha ne olsun . Nefret etmek için bütün sebepler var bence . Gür ve dalgalı saçlara çok özenirim :( Gerçi herkes kendinde olmayanı ister,ona özenir bilirsiniz :) Saçlarımı her gören "ne güzel işte fönlü gibi saçların var " der beğenir ama gel de bana sorun bir de ... 2 ay öncesine kadar belime yaklaşan uzunlukta saçlarım vardı . Uzun  zamandır o kadar uzatmamıştım . Uzatınca saçlarımı açık kullanacağımı hayal ediyordum ama sonuç ? Hayır kullanamadım çünkü bir gıdım hacim yok saçlarımda ve açık kullanmak tam bir işkence oluyordu . Saçlarımı yıkayıp kuruttuktan sonraki 1 saat dolmadan hemen sönüyor ve kafama yapışıyordu saçlarım :/ Eeee dedim ben de bu böyle gitmez artık bıktım, 2 ay önce kestirdim işte . Kesinlikle daha memnunum kısa saçtan,çok rahat ettim ;) Ama bu model saç da malesef benim gibi az ve ince telli saçı olanlar için köpüksüz kullanılmıyor . Her yıkamadan sonra köpükleyerek kurutuyorum . Şimdi ilk olarak yıkayıp kuruttuktan sonraki köpüksüz saçlarıma bakalım nasılmış :







   Bu da köpükleyip hacim verdiğim saçım ;) Saçıma en uygun köpüğün New Wave Isı koruyucu hacim  veren köpük olduğuna karar verdim. Denediğim diğer birkaç köpük çok sert diken diken yaptı çünkü saçlarımı :/ Köpük kullanma şeklim ise şu şekilde oluyor : saçlarımı yıkadıktan sonra biraz nemli kalacak şekilde baş aşağı eğip hacimlendirerek makinayla kurutuyorum . Daha sonra düz durarak köpük uyguluyorum saç diplerime gelmeyecek şekilde. En son da yine baş aşağı eğerek saçlarımı kurutuyorum . Herşey bittiği zaman ise saçlarım anca bu fotodakiler gibi hacimlenmiş oluyor,daha fazlası olmuyor :))





11 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Köpüksüz hali de çok güzel! Pırıl pırıl görünüyo saçların.

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum,görüntü pırıl pırıl ama hacim 0 :D

Nemo Latte dedi ki...

herkes kendinde olmayanı arar sahiden ama ben kıvırcık saçlı olup kıvırcık saçı seven nadir insanlardanım sanırım. ince telli ve az saçlı olmak sorunu bende de var, ama kabarık durunca anlaşılmıyo pek sanırım. sıkılmışsın duymaktan ama evet cidden düz saçların güzel duruyor bence de :) şey falan denesen nasıl olur, çorap kullanarak saçı dalgalandırıyorlar ya, onun bi tutorial'ı vardı hatta: http://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46E8Y
kız da şirin baya hehe.

Junkhead dedi ki...

Nemocum, memnun olcan tabi mis gibi kabarık saçların var yahu :D Çorap değil de, başka yöntemler denedim saçlarım uzunken ama çok da istediğim etkiyi yaratmadılar . Zaten artık kısa saçlarım ,bu tarz yöntemler de kullanamam ki :(

What's Next dedi ki...

benim saçlarım da ince telli. ve hacimsiz(di). yağ sorununu yaşamadım, saçını ne kadar sık yıkarsan o kadar çabuk yağlanır. mesela ben yaz hariç her gün saçlarımı yıkadığımı hatırlamıyorum bile. neyse gelelim benim şahsi hacim sırlarıma :D john frieda'nın hacim veren şampuanı ve kremi! toplamda 48-50 lira civarı bişey, yani pahalı gelebilir ama her kuruşuna değiyor, verdiğim paraya acımıyorum. arkadaşlarım bile ben bu şampuanı 3-4 hafta kullandıktan sonraki ciddi değişimi farkettiler.
bi de hacimli gözükmesi için saçını tararken hep saçlarını öne atıp tara. hafif dalgalar istiyorsan, ki benim saçlarım da onlarla oynamadan önce fönlü gibiydi ama john frieda'nın curly şampuanı çok hafif dalgalar veriyor. ya da saçını kurutma, gevşek bi topuz yapıp yat, ertesi sabah görüntüye hayran kalıcaksın ;)

ah ah, bütün sırlarım da meydana çıktı ama olsun, umarım bi faydası dokunur :D

Junkhead dedi ki...

Edacım,çok güzel şeyler yazmışsın sağol ama dediğim gibi saçlarımı artık kısa kullanıyorum yani topuz mopuz hak getire :D Normalde 2-3 günde bir yıkıyorum yaz harici saçlarımı zaten,ama mesela üstüste 2-3 gün dışarı çıkıyorsam o çıktığım her gün yıkamam gerekiyor saçımı :/ John Frieda hacim veren kremi duymuştum ,hatta almayı düşündüm ama yalan oldu nedense. Ben en azından önce bi kremini alıp deneyeyim evet ya :))

★nasli_ dedi ki...

Kızım ilk hali 100000 kat daha iyi :D

Junkhead dedi ki...

Nazlııı :)) Fotolarda bana da daha güzel göründü köpüksüz hali ama orjinalinde öyle değil ya vallaaa sönük azıcık saç görünüyor :D

Scissor Hands 81 dedi ki...

harika olmuş doğru bir tercih yapmışsın güle güle kullan

Junkhead dedi ki...

Scissor Hands 81, teşekkür ederim :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

enseleri biraz daha kısalt harika olur

Yorum Gönder