20 Aralık 2011

Golden Rose Matte Velvet - 110

   Golden Rose'un bu serisine bayılıyorum ! 1 matte ,3 tane de matte velvet ojem oldu şimdilik . Bu 110 noyu da son aldığım 2 magnetic ojeyi alırken sipariş vermiştim . Bu ojelerin buzlanmış görüntüsü çoook hoşuma gidiyor ! Bugün sol el serçe parmak tırnağımın dibinden kırılmış olduğunu gördüm ve kesmek zorunda kaldım :( Normalde de oje fotolarını çekerken sağ elimle sol elimi çekiyorum . Aslında görüntüyü bozmamak adına bu sefer sağ elimi çekip koyacaktım ama alışkın olmadığımdan sağ elimle güzel duruşlar veremedim :D Ben de ortaya karışık bir sağ el bir sol elli çekimler yaptım ,kader kısmet :)) 2 kat sürdüm,fotolar flaşlı ;)








4 yorum:

özge dedi ki...

bende bugün 105 le gezdim:) çok beğenildi,bu rengide süper durmuş...

★nasli_ dedi ki...

French oje seven şahıs görmesin özgecim ahahah =PP

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekküüür ;) Ya 105i ben de alsaymışım keşke,o da çok güzel !

Nazlııı, sus aman görmesin ahahaahhhh :D

viva dedi ki...

süper bir oje, nekadar sIk duruyor! : )

Yorum Gönder