19 Aralık 2011

Golden Rose Magnetic oje - 03

   Ben de bugün sürdüm sonunda meşhur magnetic ojelerden :) 2 rengini almıştım . İlk önce tabi ki mor olanı sürdüm 03 numara .. Herkes yatay olan deseni yapmış bloglarda gördüğüm kadarıyla,ben değişiklik olsun diye enine çizgili deseni yapayım dedim ama yine hafiften kaydılar . Çok iyi ayarlamak lazım sanırım mıknatısın açısını :D Hakkaten de 3 boyutlu gibi bir görüntü oluyor tırnaklarda . Sihirli bir oje bu :)) Hadi bakalım nasıl durmuş oje bende ...









12 yorum:

Back to Black dedi ki...

vaaaavvv harika olmuş daha buralara düşmedi bu düşsün hemen alıcam :)

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkür yavrum ;) Valla ben de bulamam diye sabredemedim net sitesinden aldım Golden'ın :D

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

harika görünüyor..

İrem GÖKER dedi ki...

Off çok güzel:/

Sochic dedi ki...

yatay şekil vermeyi ben de deneyeceğim. bunun da rengi güzelmiş ama sen benim oje aşkımı depreştiriyorsun nasıl olcak buuu???

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler kızlar :))

Sochic, oje aşkı her daim depreşir ya o yüzden sal gitsin :D

özge dedi ki...

rengi çok güzelmiş şeker...

kitten dedi ki...

ahh hala gidip alamadım, harika durmuş :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım ,kitten teşekkürler kızlaar ;)

lepidopteria dedi ki...

Wow gorgeous

sevda s. dedi ki...

Harikymış canım, ben de bulabilsem keşke :)

Junkhead dedi ki...

lepidopteria, thanks !! ;)

Sevdacım, bulamazsan sen de online shop undan alırsın ;)

Yorum Gönder