20 Aralık 2011

Golden Rose Magic Color - 313

   Son günlerde biraz abarttım galiba bu oje değiştirme işini :)) Daha bugün sürdüğüm matte velvet tırnaklarımda 24 saat bile durmadan ,onları sildim bu ojeyi sürdüm. Sanırım biraz içim karardı, canlı bir renk süresim geldi :D Magic Color serisinden 2 renk almıştım . Bir tanesi en koyu renk olan siyah,diğeri de bu güzeller güzeli fuşya ya vişne çürüğü ! Pembeleri sevmem derim hep ama işte belki de tek sevdiğim pembe tonu budur . Bayılıyorum bu renge :)) Magic Color serisindeki ojeler Flormar Miracle ojeler ile baya benzerlik gösteriyor . Hatta birkaç renk tonu aynı gibi sanırım . Çok güzel ışıltıları var bu ojenin . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı . Buarada fotoları çekerken ojenin içindeki ışıltıları fena patlattı flaş . Tam istediğim gibi yansıtamadım güzelim rengi :(








4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay aya ay ne guzel bir tonmus bu
peşine dusmek lazım

özge dedi ki...

bu seriden hiç almadım güzelmiş...

Junkhead dedi ki...

Magic Color ojeler çok hoş kızlar, ben bulunca 2-3 tane daha almayı düşünüyorum :D

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş rengi canım, bayıldım :)

Yorum Gönder