15 Aralık 2011

Golden Lady - 434

   Dünkü gül kurusu ojelerin tırnaklarımda ömrü buraya kadarmış :) Bugün aldığım Golden Lady 434ü denedim . Alırken tam anlayamamışım ama bu renk meşhur Chanel paradoxal muadili rengimizin Golden Lady versiyonuymuş sanki ... Gerçi bunun moru daha fazla ve belirgin, en çok da hoşuma giden yönü o oldu zaten :P (çok ilginç değil mi hahaa) Yapısı çok yoğun ve fırçada bir yamukluk vardı . Yine de başarıyla 2 kat sürdüm ;) Fotolar flaşlı, tabi gün ışığında daha mat ve koyu görünecektir bu renk . Fotolarda yakalamayı da başardım,bir mor bir gri oluyor oje :D Sonuca gelirsek, ben bu ojeyi sevdim !!  










9 yorum:

Sochic dedi ki...

şu an oje sürmeye özendim ama kurumazki yatak yorgan izi oluyor ve ben nefret ediyorum:))))

misanthrope dedi ki...

Ölürüm !

Junkhead dedi ki...

Sochic, ben oje postlarını her gördüğümde oje süresim geliyor hahaa :D Biraz geç yattığımdan gece gece sürüyorum böyle ojeleri işte :))

moonshine dedi ki...

ne kadar hoş bir renk iyi günlerde kulan :)

Junkhead dedi ki...

moonshine, teşekkürler :))

Curcunam dedi ki...

aaa bunları ilk defa görüyorum ben acaba bunu söylemekle iyi mi ettim kötü mü bilemedim şimdi :)) ama çok beğendim !!

undenied dedi ki...

junkhead çekiliş postuna yorum yazamıyorum neden anlamadım.

Ben de buraya yazıyım bari.
Zaten izleyicinim biliyosun.blogrollumdasın.çekilişini blogumda duyurdum.

http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2011/12/kampanyalar.html

Malesef twitter,face kullanmıyorum.
Mail adresim:
et_hotmeyil.com@hotmail.com

Junkhead dedi ki...

undenied, yorum yazamayanlar oluyor ben de anlamadım :S Senin yorumu ben ekliyorum çekiliş postu altına canım ;)

undenied dedi ki...

tamam tatlım

Yorum Gönder