26 Aralık 2011

Gabrini Diamond - D 65

   Bu ojeyi yaz aylarından birinde Bospa'da dolanırken görüp almıştım . Normalde yeşil ojelere karşı bilemediğim bir çekingenliğim var :) Hep söylerim, tek sevdiğim bana yakışan yeşil oje Alix Avien'in zümrüt yeşilidir . Onun dışında hangi yeşili merak edip denediysem garipsemişimdir tırnaklarımda :) Sanırım zümrüt yeşili de en koyu yeşil tonlarından biri olduğu için yakışıyor bana . Bu yeşil Gabrini Diamond'ı da ilk sürüşüm oldu . Aslında hoş sanki ama yine de garipsedim hahaa :D İçinde altın rengi ışıltılar mevcut . Bu Diamond serisinden bir de süper bir mavi almıştım en son . Onu da ilerleyen günlerde sürmeyi düşünüyorum . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ...












9 yorum:

Esra dedi ki...

bu yeşili beğendim ben, güzel bence. ama 3 kat sürmeden istediğim gibi durmuyor. bir de çok fena kokuyor, malum Gabrini.. =/

Junkhead dedi ki...

Bence 2 kat yetti tırnak çizgileri görünse 3. katı da sürerdim tabi :) Ya şu Gabrini'nin kötü kokusunu duyamayan tek ben miyim acep :D Bütün ojelerden aynı kokuyu alıyorum ben anlamadım valla ..

NİMO =) dedi ki...

hah! al benden de o kadar yavrum bütün oceler aynı kokuyor, neden gabriniye bu işkenceye maruz kalıyor yazııık ona :))
Alnertatif yeni yıl, kış ojelerinden pek severiim, sana çoook yakışmış kuzum ... MUck!

Junkhead dedi ki...

Aaa yakışmış mı hakkatem Nimom :D Ben anlayamadım yine :)) Valla benim burnum çok hassastır bir de,her kokuyu ilk ben duyarım,herşeyi koklarım falan ama farklı bir koku duyamadım Gabrinilerden,her oje gibi oje kokusu işte ne bileyim :) Öptüm seni canımcım !!

j.d. dedi ki...

Ne güzel yakışmış yeşil, ben çok beğendim ;)
Gabrini 1 lira diye midir çok eziliyor ya, bence de kokmuyor ki ben ekstra alerjik ve hassas burunlu biriyimdir..Normal oje kokuyo işte :D

Junkhead dedi ki...

j.d., teşekkürler :) Ben de anlamadım valla,kaç blogta gördüm Gabrini kokuyor diyorlar . Ben de hassas burnumla gayet normal oje kokusu alıyorum . Öyle bir kokusu olsa mutlaka ilk Gabrini sürüşümde postumda da yazardım herhalde .

Rainbow Gatherer dedi ki...

çooook güzel bir renk, bana gizli yerlerde olan gölleri hatırlattı, genelde bu renk olurlar =)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Rainbow Gatherer, ne güzel bir yorum o öyle :) Sen böyle diyince bu ojeye karşı içimde bir sempati oluştu ha :))

Sevgili Blog dedi ki...

çok güzelmiş :) Gabrini ojeler burada satılmıyor malesef :(

Yorum Gönder