03 Aralık 2011

Flormar Supershine - 46

   En sevdiğim renkli ojelerdendir mavi !! Tabi ki morlardan sonra :D Ben bu renge bayıldım !! Böyle cırtlak mor ve mavilere hastayım zaten <3 Bu seriden bir ojem daha vardı cart mor olan . İlk önce ona aşık olarak almıştım,bu mavişi daha geç aldım geçen ay falan .. Bu ojeyi sürmeden önce de bu renge benzer Alix Avien - 179 ojem geldi aklıma. Ne kadar benziyor benzemiyor görelim diye ikisini yanyana da fotoladım . Alix biraz daha açık tonda Flormar'a göre ve yanardöner bir havası var . Flormar ise sedefli-metalik gibi . Ama ikisi de bana uyaaaar :)) 2 kat sürdüm,kıvamı çok yoğun ve fırçaya fazla fazla geliyor . Fotolar flaşlı arkadaşlar ...








5 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Çooo hoooşş uzun zamandır flormar almadım bak yeni farkettim :D :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Anaaaa alix inde mi varmış mavisi aaa çok güzelmiş ama ya her ikiside

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun ;))

uzunincekivircikk,evet canım var Alix'in de ama baya oldu ben onu alalı . O zamandan beri bir daha karşılaşmadık kendisiyle :D Biri daha şaşırmıştı o rengi var mıymış Alix'in diye :))

özge dedi ki...

bu maviyi yazın almıştım,çok parlak ve çok güzel,cart morunuda mor hayranı olmasamda aldım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,evet sen aldığında görmüştüm,hatta yeşilini de almıştın :))

Yorum Gönder