31 Aralık 2011

Flormar - 425 & Golden Lady - 412 ;)

   Herkes yılbaşına kırmızılarla girer ben moooor :) Ama yılbaşına uygun olsun diye Golden Lady mor simlerle kombinledim tabi ki hehehh ... Bence çok hoş oldu ! 2 kat Flormar, tek kat da Golden Lady sürdüm . 10 tane foto oldu valla dayanamadım yine :)) İlk 5 foto gün ışığında flaşsız,diğer 5 ise flaşlı ... 


(Sol el küçük tırnağım kırılmıştı geçen hafta,geçen gün de sol el yüzük tırnağım kırıldı :/ mecbur yine garip şekillerde sağ elimi çekmek zorunda kaldım görüntü kirliliği olmasın diye :)












2 yorum:

Ojesandığı dedi ki...

bebeğim çok beğendim bunu tam senlik olmuş :) Ne zaman elim mor ojeye gitse zaten sen geliyorsun aklıma :D

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkür evet benlik bir manikürle gireyim dedim yeniyıla :D

Yorum Gönder