16 Aralık 2011

Flormar - 399

   Bu ojeyi yazın son günlerinde almıştım sanırım ama sürme fırsatım hiç olmamıştı . Süper bir renk ! Metalik siyah diyebilirim,metalik olduğu için de koyuuuu bir füme gibi de görünebiliyor zaman zaman . Ellerime en çok yakıştırdığım tonlardan biri işte ! Bayıldım öldüm bittim bu ojeye . Başka da birşey demiyorum,hadi fotoğraflar konuşsun ;) 2 kat sürdüm .Flaşlı çekim hepsi de ..


(Kuralımı bozmadan,yine çok sevdiğim ojelerin sürüüüyle fotoğrafını koymaya devam ediyorum :)










2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

cnm güle güle kullan özellikle OPI ojenin rengi ne kadar güzelmiş öyle! <3

Junkhead dedi ki...

Canım benim sağol :) Opi çok ilginç geldi ondan aldım :D Buarada yanlış posta yorum yapmışsın ya daha önce de böyle yapanlar oldu,anlamadım ben de alla allaaa yaa .. Blogspot'tan kaynaklanan bir durum mu acaba,yanlış posta yorum yazmayı nasıl başarıyorsunuz anlamadım :))

Yorum Gönder