14 Aralık 2011

Elegant Gabrini - 326

   Eveeeet görünce çok şaşıracağınız bir renkle karşınızdayım :))) Bugün aldığım ojelerden biri ... Beni böyle renklerle görmeye hiçbiriniz alışık değil biliyorum . Ama rengi şişede çok hoş göründü gözüme,aldım işte zaten 75 kuruştu :D Bu ojeyi bir daha sürer miyim ya da ne zaman sürerim meçhul hehehh ... Bir de tam rengi yansıtamadım fotolar flaşlı olduğundan tam Şeker Kız Candy pembesi gibi çıktı . Aslında tatlı bir gül kurusu tonu ,hani şu Flormar'ın gül kurusu ojesi var ya ona benziyor baya . Sanırım gerçeği yansıtan en iyi foto 5. foto ;) 2 kat sürdüm . Bu renk de böyle geçip gitsin bakalım :)









13 yorum:

Kozmokolik dedi ki...

Bu elegant ojeleri önceden bulması daha kolaydı.Şimdi hiç bulamıyorum.Bu arada rengi çok güzelmiş :)

Blogumda çekiliş var katılmak isteyen herkesi beklerim :)

http://kozmookolik.blogspot.com/2011/12/kozmokolikin-ilk-cekilisi.html

Sevgiler.

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Rengi çok tatlıymış.Tam sonbahar kış tonu.Grilerle harika olacaktır...Fiyatı çok uygun ;)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler ;) Elegantlar fazlasıyla bizim Bostanlı pazarında mevcut :D

viva dedi ki...

Rengi cok tatliymis : )

özge dedi ki...

aaa,bende forumda görüp ne kadar hoş tam benlik yazmıştım,sen swatchlamışsın bile:) çok yakışmış tatlım...

Junkhead dedi ki...

Canımcım foruma bakayım hemen ya görmemişim :) Teşekkürleeer ama biraz önce siyahla french yaptım bu ojelere . Onu da fotolayıp koycam hehehh :P

Sochic dedi ki...

çook beğendim ama ben bunu:) o kadar oje alırım elim pembelere gitmez toplasan 2-3 ya var ya yok ama bu güzelmiş yakışmış da bemveyaz ellere:)

Junkhead dedi ki...

Sochic, canım benim de hiç rengim değildir bu ojede ama sürdüm değişiklik olsun dedim :))) Sağol ..

What's Next dedi ki...

bu renkle görünce tırnaklarını ister istemez garipsedim ama değişiklik de iyidir, ki iyi de olmuş :D gülkurusu flormar var bende, pek bi hanım hanımcık ^^ arada falan sürüyorum ben de :P ama junkhead huyundan vazgeçmez, siyah french yapmış hahah :D

Junkhead dedi ki...

Edacım, hahaa :D Evet valla düşündüm düşündüm bu ojeler böyle kalmasın dedim . Siyah frenchi yapıştırdım küt :))

dofa dedi ki...

çok güzel renk. en sevdiğim pembe böyle gül kurusu gibiler :D

Mrs. Baros dedi ki...

O değil de senin ellerin çok güzel.

Junkhead dedi ki...

Ayy çok teşekkür yaa hehehh :)) Ayıptır söylemesi ben de severim ellerimi,küçük müçük ama güzeldir :D İlk yorumunuz hayırlı olsun efenim, devamını bekleriz buarada ;)

Yorum Gönder