06 Aralık 2011

Deborah ruj - 05

   Bu ruj Deborah markasından aldığım ilk ürün . Dün deneyince çok hoşuma gitti ve aldım :) Fiyatı 21.90 idi . İlk bakınca koyu bir renk gibi duruyor ama sheer yapıda aslında . Çok güzel ışıltı veriyor dudağa . Renk olarak da sütlü kahve-gül kurusu arası bir ton diyebilirim. Rujlarda birkaç seri vardı ve bunun hangi seri olduğunu bilmiyorum ama ambalajından tanırsınız zaten görünce . Çok şık lila renk bir kabı var ;) Nosu 05 . Sürümü çok rahat ve yumuşak. Nemlendirmesi de bence yeterli . 2-3 kez sürdüm ve dudaklarımı kurutmadı . Ben çok sevdim bu ruju. Şimdi rujumuza ve kol-dudakta swatchlara bakalım :


(Fotolar flaşsız,gün ışığında çekilmiştir.)






4 yorum:

Sevgili Blog dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten :) sevdiğin bir ton olduğunu biliyorum,güzel günlerde sür ;)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Artık beni takip edenler biliyordur rujda böyle tonları sevdiğimi hehehh :D

j.d. dedi ki...

Aa ne kadar koyu görünüyor aslında renk..dudağında çok güzel olmuş ama, zaten renk tam senlik ;))

Junkhead dedi ki...

Di mi canım görünüş yanıltıyor insanı ama dudakta duruşu çok tatlı :)

Yorum Gönder