17 Aralık 2011

DBMS Kozmetik ve Golden Rose magnetic oje alışverişim

   Biliyorum bu 1 hafta bol ojeli geçti :) Geçtiğimiz günlerde önce Golden Rose'un sitesinden ,sonra da DBMS Kozmetik face sayfasından ojeler aldım . Golden Rose'un yeni çıkan magnetic ojelerinden istiyordum ama standa bir koşu gitme imkanım olmadığından, başka yerlerde de bulamayacağım için net sitesinden aldım . Hatta böylelikle Golden Rose'un internetten satışı olduğunu da keşfetmiş oldum :) Tabi ki biri mor diğeri mavi olmak üzere 2 magnetic oje seçtim,bir tane de çok sevdiğim matte velvet serisinden siyaha yakın tonda oje seçtim . Ertesi gününde facebookta DBMS Kozmetikte outlet ucuz ojeler olduğunu gördüm :D Dayanamadım ordan da 2 tane mor oje seçtim :)) İlk OPI ojemi de böylece almış oldum buarada . Normalde ojelere çok para vermediğimi biliyorsunuz ama fiyatlar çok uygunken almamazlık edemedim . Bir tane de mor sim bombası Milani oje seçtim . DBMS'nin tatlı sahibi Derya ile iletişime geçtik,hemen ödememi yaptım ve bugün ojelerim elime geçti . Hepsi de çok güzeeeeel, bayıldım da bayıldım ne diyeyim :D 2 tane de fimo cane hediye koymuş ojelerin yanına. Kendisine burdan da çoook teşekkür ediyorum ;) Yavaş yavaş hepsini deneyeceğim ama önce hangisinden başlayacağım kafam fena karışık hahahaa ... Flaşlı ve flaşsız çekimlerle yeni cicileriiim :


   Önce flaşlı çekimler ...








  Flaşsız gün ışığında çekimler ...




16 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Güle güle kullan yeni ojelerini canıııımm:) Çocuk gibi sevinçliyiz bugün ikimiz de yeni ojelerimiz sayesinde sanırımm:)
En çok Opi it's my year'ı begendim :) bu golden rose'un mıknatıslı ojelerinden ben de almak istiyorum en kısa zamanda :)

Junkhead dedi ki...

Canııım çok teşekküüür :) Evet ikimiz de ojelerimize kavuştuk bugün hehehh :D Şöyle bir bakınca zaten en çok dikkat çeken Opi oluyor dimiii ? Tırnakta daha muhteşem duracağına eminim,tabi magnetic ojeleri de çok merak ediyorum of oofff :))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

su mıknatıslı ojeelrden en son buraya gelır sanırım ya da tukendı be alamadım. malum cumartsei bugun

opini rengi guzel seçim.
güle güle kullan hepsini

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, sağol canım ;) Yahu ne tükenecek daha geçen hafta falan çıkmış bu mıknatıslılar piyasaya . Ben sabırsız insan netten verdim siparişi :D Bulamazsan ordan alırsın hem .

Fluu dedi ki...

Ay çok güzeller güle güle kullan =)) yarın ilk işim golden rose standına gitmek olucak =) gratise gittim gelmemiş =) Yarın bulurum inş. =)

Junkhead dedi ki...

Fluu, teşekkürleeer ;)

What's Next dedi ki...

aa opi şahaneymiş! ben de magnetic ojelerden aldım :) iki mavi, bir mor.. hatta 9 numara şu an tırnaklarımda :D güzel günlerde kullan yeni ojelerini tatlım ;)

ama o opiyi deli gibi merak ediyorum, bil yani :D

Junkhead dedi ki...

Edacım teşekküüür ;) Opi yi ben de sürmek için sabırsızlanıyoruuuum ! :D Sen de güle güle kullan magneticlerini !

Aswang dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsi birbirinden şahanee :)

Junkhead dedi ki...

Canım benim teşekküüüür ;)

Schtroumpfette dedi ki...

Güle güle güzel günlerde kullan canım bide magneti deneyip yayınlar mısın bizlerde görelim nasiplenelim :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım ;) Elimdeki ojeleri 1-2 gün içinde sildikten sonra mor magnetic i deneyeceğim :))

DBMS TREND dedi ki...

Özgemmmmm güle güle kullan hayatım alışverişin ve güvenin için teşekkür ederim canım benim, ojelerin postlarını en yakın zamanda bekliyoruz hayatımmm :)

Outlet satışlarımız hala devam ediyor arzu edenleri bekleriz :)
Buyrun linkimiz :)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.237167429685340.54126.149725895096161&type=1

Ellerine sağlık canım benimm, görüşmek üzere çok öpüyorumm :)

Teşekkürlerrrr :)

Sevgiler
DBMS TREND

Junkhead dedi ki...

Deryacım, asıl ben teşekkür ederim :) Ojeleri en yakın zamanda deneyip post hazırlayacağım . Çoook öperim ben de !! :-*

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım, ne güzel şeyler almışsın :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, çok teşekkürleeer ;)

Yorum Gönder