05 Aralık 2011

Bugünkü Rossmann ve parfümeri alışverişim

   Bugün çarşıda işim vardı . İşlerimi hallettikten sonra da önce Rossmann,sonra bir parfümeriye uğradım . Rossmann'dan birkaç şey aldım. Gel eyeliner'ın siyahı övülüyordu birkaç blogta,bende Inglot siyah eyeliner olduğu için,morunu alayım bunun da dedim . Morun tonunun hoş olmadığını yazmış bazıları ama bence süper :))) Almasınlar zaten,bütün mor şeyler benim olsun ,HEPSİ hıhhh !! :P Eğimli eyeliner fırçasını da aldım fiyat uygun ve bu tarz fırçam yok diye. Bir de adaşım deepbeauty'de geçenlerde gördüğüm ananas kokulu makyaj temizleme mendillerinden kaptım bir paket . Henüz açıp kokusuna bakmadım kurumasın diye . Parfümeriden de saç köpüğümü ve bir de Deborah ruj aldım . İlk kez Deborah'nın bir ürününü alıyorum . 3 al 2 öde vardı ama benim başka birşeye ihtiyacım olmadığı için tek ruju aldım çıktım. Fiyatı 21.90 idi sanırım,Nivea ayarında gibi herhalde fiyatları ... Rujun duruşuna bayıldım . Dudağımla bütünleşen ışıltılı ıslak görüntü veren bir ruj . Sütlü kahve gibi çok doğal bir tonu var ;) Yumuşacık sürümü ve nemlendirmesi baya iyi geldi şimdilik .












16 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

aaaa o jel eyelinerrr bende istiyorummm :( ama burada rosemann ne gezeerrr taa izmir karşıyaka ya gitmek lazım ama ben daha hayatımda hiç karşıyaka ya gitmedim ki :((((

uzunincekivircikk dedi ki...

bu arada güle güle kullan canm :)

Junkhead dedi ki...

Aaaa gelmedin mi hiç Ksk'ye canım ?? Sen neresindeydin İzmir'in ? Bana yakın tabi,her çarşıya gittiğimde uğruyorum ayıptır söylemesi :D Sağol, öperim ! ;)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım,kapmışsın ananaslıyı :) deborah rujlara bayılıyorum kesinlikle çok küseller:)

uzunincekivircikk dedi ki...

Ben adalıyım :D bldin mi :)) Kuşadası :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

eyelinerdan memnu kalacaksın :)
gule gule kullan hepsni

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun ;)

uzunincekivircikk, bildim bildim :D

Adaşım,evet senden görüp kaptım ben de bir ananaslı :)) Deborah ürünleri sen alıyorsun hep görüyorum evet :) Bir sürü ruj serisi vardı,benim aldığım shiny miydi neydi onlardan ..

viva dedi ki...

Deborah markasini hic bilmiyorum almanyada yok, ama kutusu cok güzelmis rujun, dudaklarinda nasil duruyor o renk merak ettim kiz?

Junkhead dedi ki...

vivacım,ilk kez aldım Deborah'nın bir ürününü ama hep görüyordum özellikle Watsonslarda falan ... Ruju bir ara gün ışığında swatchlar post yaparım söz ;) Çok hoş duruyor doğal ışıltılı :)

*ssdesignbutik dedi ki...

hepsi harika görünüyor güle güle kullan tatlım.benimde rossmana uğramam lazım :)

Tannesi dedi ki...

Güle güle kullan hepsini. :)
İki sorum olacak:
Eyeliner ve fırçanın fiyatı ne kadar?
Rujun numarası kaç acaba?

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik,sağol yavrımm muckk ;)

Tannesi,teşekkürler ;) Eyeliner hatırladığım kadarıyla 4.90 gibi birşeydi,fırça ise 2.5-3 tl.arası . Rujun postunu birazdan yapıyorum. Nosu 05 :)

Sevgili Blog dedi ki...

eyelinerın rengine bayıldım :)

Junkhead dedi ki...

Sevgili Blog, çok hoş değil miiii :))

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsini. Ben de eyelinerına bayıldım ama ben siyahını istiyorum tabi bulabilirsem :( Bir de fırçası nasıl memnunmusun :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol ;) Eyeliner'ın siyahı çabuk tükeniyor sanırım,ben alırken 2 yeşil bir mor vardı sadece . Fırçayı kullanmadım henüz :)

Yorum Gönder