21 Aralık 2011

Bugünkü makyajım ;)

   Bugün bütün bir makyaj yaptım . Son aldığım Artistry renkli nemlendiriciyi de denemek istiyordum . Burda cildimde Artistry renkli nemlendirici ve Maybelline dream matte pudra var . Açıkçası ben bb creamlerimi tercih ederim bu Artistry'ye karşı ;) Neden derseniz, cildimden belli oluyordur :D Pek bir kapatıcılığı olmadı,üstüne pudra da geçtiğim halde . Oysa Dr. Jart bb cream sürdüğümde nasıl da berrak hoş görünüyordu cildim, hatırlarsınız o makyajlarımdan ... Kapatıcılık namına birşey göremedim ,tam olarak cildime ne etkisi oldu onu da anlayamadım desem yeridir :))) Bir daha sürmek istediğimde bb creamlerimden süreceğim sanırım bu ürün fazla tercihim olmayacak . Rujum NYX round lipstick Perfect, farımı da kozmetik yasağı öncesi almıştım mineral farlarımdan biri ... Rimelim her daim Maybelline define-a-lash ;)








13 yorum:

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Ne güzel bir makyaj olmuş ;)

Junkhead dedi ki...

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM, çok teşekkürleeer ;)

Laldiller dedi ki...

merhaba canım çok güzel bir makyaj olmuş
yeni bloguma bekliyorum bundan sonra ojesandığı olarak ojesandigi.blogspot.com da yazıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Laldiller, canım teşekkürler ;) Tamam yeni bloguna geliyorum hemeeen :)

SaR dedi ki...

makyaj çok doğal olmuş canım ama daha pembeye yakın nude ruj sanki daha iyi dururdu

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;)

özge dedi ki...

rujuna bayıldım tatlım çok yakışmış:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol,bu rujumu ben de çok seviyorum :)

cecilia dedi ki...

göz makyajın çok hoş olmuş özgecim rujunla da çok uyumlu ;)

Junkhead dedi ki...

cecilia, çok teşekkür canııım ;)

dofa dedi ki...

bu rujlar sana nasıl yakışıyor ya bir de beyaz tenlisin. ♥ ben de beyazım ama ben de ölü gibi duruyor nude sürünce :D

Junkhead dedi ki...

dofacım, teşekkürleeer :) Aslında bu ruj nude gibi duruyor da baya belirgin bir nude ;) Yani öyle belli olmayan açık renklerden değil,bak google da incele swatchlarını hatta, NYX Round lipstick perfect yaz görürsün canımcım ..

dofa dedi ki...

arattım rimmel'in yeni çıkanına benziyor galiba 07 numaraya :)

Yorum Gönder