06 Aralık 2011

Aralık Vanilya Club kutum ;)

   Eveeeet geldik aralık ayı Vanilya Club kutumuza :))) Öncelikle söylemeliyim ki kutudaki gelişme daha kutunun içini görmeden belli oluyor . Annemin bile dikkatini çekti sağlam güzel kutusu hehehh ... Bu kutular da benim çok işime yarıyor satış için yaptığım ürünlerimi muhafaza etmem için . Taş gibi çok sağlam bir kutu valla :) İçinden çıkanlar da beni çok mutlu etti . Geçen aydan sonra böyle güzel ve hoşuma giden ürünler çıkması süper oldu gerçekten . Önce bir kutumuza göz atalım ... Yine bir kutunun içinden başka bir kutu çıkıyor :) 





   Nuxe hediye çeki,teşekkür kartı (kenarına mutlu yıllar çanı takmışlar,çok şirin olmuş:) ve diğer kart,marka tanıtım broşürleri çıkıyor ...


   Gelelim kutumdan çıkan ürünlere ... :)



  - Priori Coffeberry serisi - 3 adet sample nemlendirici çıktı ama onları fotolara eklememişim 

  - Nuxe Paris Huile Prodigieuise OR (10 ml.)


  - L'Occitane Verbena El Kremi (15 ml.)


  - Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper (seyahat boy sanırım)


  - Jane Iredale Pure Pressed Base SPF 20 


  - Fruttini Meyveli Duş jeli (50 ml.)


  - Bodysol SOS Lipstick (tam boy, yaay ! :)


   Çıkan ürünlerden sanırım en çok sevindiğim Bodysol lipstick oldu :) Geçen ay bazı kutularda bu ürün vardı ama benim kutudan çıkmadığı için üzülmüştüm çünkü gerçekten çooook fazla dudak nemlendirici tüketen bir insanım . Bu ürünü bize de yollayarak çok büyük bir hoşluk yapmış bence VC :) Nuxe ürününün en çok şişesi hoşuma gitti,çoook şirin ! Elimin üstüne sürüp baktım ,çok güzel bir ışıltı katıyor . Yazları kullanmak için gayet uygun bence . L'Occitane kreme de çok sevindim çünkü geçen ayki el kreminden baya memnunum . 2-3 kez kullandım,hala da var içinde onun . Bu kremi de sürüp denedim hemen,mis gibi ferah bir limon kokusu var. Jel kıvamında olduğu için kolay yediriliyor cilde ve yumuşacık yaptı ellerimi sürdüğüm anda . Daha önce hiç L'Occitane ürünü kullanmamış biri olarak ben bu kremlere bayıldım . İleride tam boyunu almayı düşüneceğim ürünlerden biri diyebilirim . Buarada birşey daha hoşuma gitti . Geçen ayki kremler 10 ml.idi, ama bu seferki krem 15 ml. ;) Jane Iredale Lip Plumper önce anneme denettim,sonra da ben denedim . Mor gibi görünse de sürünce hafif bir pembelik ve ışıltı katıyor. Mentollü bir içeriği var kanımca, dudaklar dolgunlaşıyormuş gibi his veriyor ama belki de psikolojiktir :)) Duruş olarak hoşuma gitti benim . Jane Iredale Pressed powder base, normal pudra mı yoksa sadece baz olarak mı kullanılıyor onu pek anlayamadım,biri beni bilgilendirsin lütfeeen :D Bazlarla aram olmadığı için biraz cahilim bu konuda galiba hehehh ... O da tam ten rengime uygun geldi elimin üstünde deneyince . Görünce çok sevindirik olduğum ürünlerden biri deee Fruttini duş jeli oldu . Fruttini ürünlerinin satışı olduğu bir siteye birkaç kez bakmıştım ve satın almayı da düşünmüştüm . Özellikle vücut spreylerinden denemek istiyordum ama elimde mevcut vücut spreylerim bitince alır denerim diyip vazgeçmiştim kaç kere . Bu duş jeli çok hoşuma gitti hemi deee misss gibi ananas kokulu !! <3 Bodysol SOS lipstick de beni çooook mutlu etti :))) Henüz denemedim ama kokusu beni benden aldı resmen . Burnuma götürdüm durdum o güzel kokuyu duymak için . Ben bu ayki kutuyu çok sevdim,önümüzdeki aylar daha da güzel kutular bizi bekliyordur umarım . Şimdi ürünlere bakalım ve postumuza son vereliiiim ... 







6 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım benim güle güle kullan :) şu aralar pek sık giremiyorum bloglara ilk fırsatta seninkine baktım :) Gerçekten birebir aynı ürünler gelmiş bize :D Bodysol sos lipstick'i az önce sürdüm ben, inanılmaz yumuşattı dudaklarımı, çok hoşuma gitti <3

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım,hep beraber güzel günlerde kullanalım ;) Sen diyince ben de şimdi kalktım sürdüm Bodysol'u,çok güzel hakkaten ama ben asıl kokusuna bittim bittim yaaaa :) <3

undenied dedi ki...

Güle güle kullan tatlım çok güzel görünüyorlar

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :))

moonshine dedi ki...

iyi günlerde kullannın..:) ama herkese aynı şey gelmiş diğer takip ettiğim blogerlarda gördüm...

Junkhead dedi ki...

moonshine,teşekkürler ;) Bazı ürünler aynı çoğu kişide evet ama farklı ürünler de var .

Yorum Gönder