28 Aralık 2011

Aralık - Luxybox kutusu

   Aralık Luxybox kutum bugün elime ulaştı ;) Denemem için bu kutuyu yollayan Luxybox'a teşekkür ediyorum öncelikle . Kutuya gelecek olursak ... Açıkçası insan bir elinde olmadan diğer kutularla kıyaslama yapıyor . Öyle yapınca da bu kutu baya sönük kaldı bana göre :( İçinde biri sample olmak üzere 5 ürün var ve ürünlerden tek kullanabileceğim oje oldu . Ürün sayısı ilk kutuya göre bence az . Sample ürünü üründen saymıyorum malesef . Hesaplama yapınca en fiyatlı ürün gece yüz kremi oluyor sanırım en azından 80 tl.ya geliyordur ama benimle alakası olmayan bir ürün . Önce kutuya bir bakalım :




   İçindeki ürünlere gelirsek :


1- Lierac Paris Mat Chrono - Emulsion Hydratant (sample 3 ml.)
2- Lierac Exclusive Intense Nuit Creme ( 15 ml.)
3- Mavala mini color oje (5 ml.)
4- Rausch Renk Koruyucu Şampuan ( 25 ml.)
5- Rausch Avokado Yoğun Bakımı ( 30 ml.)









   Ürünler içinde en hoşuma giden tabi ki oje oldu :) O kadar oje rengi içinde bana mor gelmiş,görünce şaşırdım sevindim hehehh .. Lierac gece kremini anneme vereceğim . Rausch ları ise kullanabileceğimi sanmıyorum . Yoğun bakım kremi nemlendiriyormuş saçları ama ben yağlı saçlara sahibim . Malesef bana uygun olmadı . Kutunun süslemesi ve görüntüsü gayet hoş olmuş . Yılbaşına özel altın rengi kar tanesi süs koymuşlar,çok cici :) Genel olarak,ben luxybox'ın kendini daha da geliştirmesini,ürün sayısını arttırmasını ve kişiye özel ürünler yollamasını tavsiye ediyorum . Ayda 19 tl.ya Luxybox!a üye olmak isterseniz sizi buradan alalım ;)

6 yorum:

alice dedi ki...

mor olması süper olmuuş ! ben de açarken mordur umarım dedim ama pembe çıktı =))

Junkhead dedi ki...

alice,evet çok sevindim moru görünce :D

Gamze dedi ki...

vanilya ya kızıyordum ama luxybox ın urunlerı daha az :s

MadamB Fashion dedi ki...

:) güle güle kullan

kozmetik deneyimleri dedi ki...

ben de en az luxybox ı begendim ama diğer kutular da çeşitliliğini dusureceklerdir bu kadar reklamdan sonra ben bile lilaya abone oldum :)

çekilişime katılmayan kalmasınn
http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

dofa dedi ki...

haha cidden ya :D ben kaçırdım galiba luxybox'ı. :((

Yorum Gönder