14 Aralık 2011

Amway siparişlerim ve bugünkü Bospa ojelerim :)

   Geçen gün annemle Amway siparişimizi verdik. Ben de 3 parça ürün aldım . Biri Green Meadows oda spreyi :) Annem yazın almıştı ev için ,sıkıp duruyordu ve kokusu çok hoşuma gitti . Bu sefer ben de kendi odam için istedim bir tane . Diğer oda spreyleri gibi ağır bir kokusu yok,çok ferah güzel bir koku . Ben çok sevdim . Diğer ürün Beauty Circle tonik . Kendi cilt tipime uygun olan seri buydu,ben de Avon toniğim azalmışken bir de bunu alayım dedim denemek için. Memnun kalırsam da buna devam ederim belki ... Son ürüne gelirsek, çoğu blogta övülen ve hiç olumsuz bir yorumla karşılaşmadığım Artistry renkli nemlendirici ;) Ben normalde fondöten kullanmayı sevmiyorum ağır yapıda olduklarından . Kullanmam gerekirse de bb creamlerimi kullanıyorum . Bu benim aldığım ilk renkli nemlendirici oluyor . Sanırım güzel bir seçim yaptım . Hafif ve daha doğal duracağı için renkli nemlendiriciden yana kullandım tercihimi . Bunları geçelim ve ojelere gelelim :D Bospa'ya gittim bugün ve 3 oje aldım . 3 diyorum, diğeri şeffaf oje çünkü o sayılmaz :)) Ojelerin nolarını fotoladım ilgilenenler için . Woo'nun o acayip renk ojesi çok dikkatimi çekti,o yüzden aldım . Swatch ve şişesinde de göreceğiniz gibi sanki ojeden ateş çıkıyor hahaa :D Tırnakta nasıl duracak meraktayım . Gül kurusu ojenin de rengi çok yumuşak hoş geldi . Normalde bu tarz pembeler hiç kullanmam ama al beni dedi bu oje,ee ben de kıramadım . Flormar'ın bu renge benzer bir gül kurusu vardı,onu istiyordum almak ama standında bile bulamamıştım kalmadığı için. Bu rengi de onu andırıyor diye aldım . Elegant Gabrini ise herkesin bildiği sevdiği bir tonumuz . Bugunlük de böyle,herkes sağlıcakla kalsıııın :)








11 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

şu woo nun rengine bayıldım çok yanardöner harika
o pembemsi nasıl aldın kuzum koyuları seven sen.
bu arada benimde toniğim anwayden aynısı kendi cilt tipime uygun olan mavi çok sık toniik kullanmasamda işlevini görüyor aslında düzenli kullanmak lazım bak bende çıkarıyım akşam eve gidince fotolayıp maşallah yep yeni duruyor benimkisi :)

güle güle kullan şekerim öpüldün

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum :D Evet o Woo çok acayip geldi bana da ya hahaa :)) Ben tonik her gün sabah-akşam kullanıyorum,o yüzden baya gidiyor . İnş. memnun kalırım bakalım ... Öperim ben de !! :-*

kavala70 dedi ki...

ben de woo ya bayıldım,hepsini güzel günlerde kullan tatlım...

Junkhead dedi ki...

Arzucum sağol ;) Bana öneride bulunun ama önce hangisini süreyim denemek için acep ?? Bugün süreceğim birini :D

Junkhead dedi ki...

Arzucum sağol ;) Bana öneride bulunun ama önce hangisini süreyim denemek için acep ?? Bugün süreceğim birini :D

kavala70 dedi ki...

kesinlikle woo'yu sür.

Junkhead dedi ki...

Woo artık gelecek sefere :D Gül kurusunu sürdüm :)) Post birazdaaaan !

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

M03 çok güzel.Benim de devamlı kullandıklarımdan biri.İyi günlerde kullan hepsini ;)

Junkhead dedi ki...

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM, teşekkürler ;) M03 gibi tonları çok seviyorum zaten .

sevda s. dedi ki...

İçinden ateş çıkan ojeyi merak ettim :)
Bir de ne kadar iyisin seninle gelmek isteyen ojeyi kıramıyorsun, ben de öyleyim :)

Junkhead dedi ki...

Hahaa Sevdaaa yorumuna bayıldım :))) Evet ojeleri asla kıramam hep yanıma alır giderim :D Ateş çıkan ojeyi ben de merak ediyorum da bakalım ne zaman sıra gelecek ona hehehh ..

Yorum Gönder