14 Aralık 2011

5 tl.lik kot :)))

   Bugün Bospa'da dolanırken "5 tl. 5 tl. kotlaaaar 5 tl." seslerini duydum ve hemen o tezgaha yanaştım :D Daha önceleri de 2,5 tl.ye kotlar satan bir adam vardı . Hep bakardım kendimi tutamayıp,bedenime uygun bulursam alırım diyordum ama bulamamıştım . Neyse bu tezgaha dadandım bu kez de :)) Kadınlar deli gibi eşiyordu kotları . Benim de gözüme bu kot çarptı, eskitilmiş kirli görünümlü bu tarz kotları severim . Ama bu fazla eskitilmiş duruyor da neyseee ... Hatta anneme "defosu varsa bile belli olmaz neyse ki" dedim hahaa ... 38 bedenini buldum ve aldım . Eve gelip denedim ve üstüme cuk oturdu :D 5 tl.ye kot aldım valla inanılmaz birşey :))) Bunun içinde beyaz renk fazla aslında, aklımda bunu mor kumaş boyasıyla boyamak da var . Kafama eserse yaparım belki, bence renklenirse daha benlik olur . 





6 yorum:

♔Joveland dedi ki...

biz gidemiyoruz bospaya git bakalım ohh misss :) güle güle kullan tabii :)

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam sen çarşıya çıkarken benide alıver valla 5 tly kot süpermiş !!

Sevgili Blog dedi ki...

ooo harika :) bence bu hali de güzelmiş kotun,güle güle kullan ;)

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun :)) 5 tl. valla ne ki yaa :D Bir süre böyle kalır kot,sonra boyarım hehehh..

Azimli Baykus dedi ki...

merhaba canım, gule gule kullan bence cok guzel gorunuyor kot. Fakat bır konuda dıkkatını cekmek ıstıyorum eskıtmelerde kullanılan kımyasal maddeler ınsan vucudunda cok agır hastalıklara neden oluyor. Bu yuzden mutlaka gıymeden once yıka ne olur ne olmaz
Tekrar gule gule kullan.

Junkhead dedi ki...

Azimli Baykuş, uyarın için teşekkürler :) Bilmiyordum öyle bir zararı olduğunu . Artık çekerse daralırsa da neyse diyerekten yıkayacağım :D

Yorum Gönder