21 Aralık 2011

5 dk.lık Gratis alışverişim :)

   Eveeeeet sonunda ben de Gratis'i görmüş gezmiş bulunmaktayım :)) Bugün Alsancak'taki Gratis'i görme şerefine eriştim . Çok küçük bir mağaza olmuş ama neyse ... Meşhuuuur The Balm ürünlerini göz ucuyla gördüm ama fazla vaktim ve param olmadığından yanına yaklaşmadım :D Vaseline kakaolu dudak balmı alıp çıkacaktım kiii ,kasada bekletiyorlardı, iyi ki de bekletmişler .. Gözüme kasanın önündeki %50 indirimde olan The Balm rujlar çarptı ! Amanıııın dedim hemen renklerini inceledim testerlardan :) Tabi ki bana en uygun olan nude tonu seçtim . 28 tl.dan 14 tl.ya inmişti . Almasam ayıp olurdu di mi hehehh ... Aslında sırf ambalajı için bile alınırdı bu ruj . Rengi dudağımla bütünleşen nude bir ton . Hafif pembemsi sanırım ,akşam evde sürüp denediğimden tam çözemedim ama çok hoş bence . 






3 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, rujun rengi harika!!! <3

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküüür ;)

uzunincekivircikk dedi ki...

ruja bayıldım güle güle sür canım hele de kabı ne kadar değişik ve güzel olmuş :)

Yorum Gönder