01 Aralık 2011

1V1Y online alışverişim :)

   Bu siteyi yeni keşfettim :) Açılımı 1 varmış 1 yokmuş imiş sanırım ... Yurtdışı alışverişimin limiti 2012 mayısa kadar sonlandığı için yerli sitelere dadandım artık çoğunuz gibi :)) Sitede indirimli bir çok ürün var,dikkatimi çekti ve kendime engel olamadım 4 parça ürün attım sepete . Hepsi de çok uygun fiyatlı ürünler,o yüzden içim rahat . 1 messenger tarzı siyah çanta,1 küpe,3lü küpe ve bir kolye aldım . İşte bunlaaar :


   Çanta 45 tl. , taşlı küpe 5.99, 3lü küpe 9.99 ve kolye ise 12.99 :)) Kolye zincirlerden oluşuyor,aslında tam diylik bir model ,ben de yapabilirdim de uğraşmak istemedim hazırı varken :D






10 yorum:

moonshine dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

moonshine,teşekkürler ;)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Yurtdışı alışveriş limitini nasıl doldurdun acaba? 5 kere siparişi mi saydın? Benim 5i çoooktaan geçmiş tanıdıklarım var da... ((:

Junkhead dedi ki...

Vespa, evet bu sene mayıstan itibaren hesapladım ve 75 euroya tamamladım . Doldurdum yani 1 senelik hakkımı ,5 değil ama 4 alışveriş yapabildim 75 euroya tamamladığım için ;)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Canım inan ben emin değilim bu konulardan ancak zaten her seferinde 75euroluk alışveriş hakkın var. ancak şu alışveriş hakkı gerçekten 5 kere mi bilmiyorum. dediğim gibi 5 kereden fazla ve herseferinde (her paketleri) neredeyse 75 euro...

çok kafam karışık şu alışveriş konusunda (:

Junkhead dedi ki...

Canım, valla ben 1 senede 5 kere olmak üzere ,2 ayda 1 toplamda 75 euroluk alışveriş limiti olarak biliyorum. 150 euro idi,ama sonra 75e düşürdüler lanet olasıcalar :/ Tırstığım ve uğraşmak istemediğim için de hesap kitap yaptım bıraktım dolunca işte :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

makyaj guncem o kdr cok aldıkı yurt dısından 150i astı bıle ama urunlerı hep geldı makyaj fırcaları bıle :)
bende doldurdum dıye tırsıyorum ebyadan aksesuar almak ıstıyorum aslında.

aldıkların cok guzelmıs cnm gule gule kullan
kolye cok sık ozelıkle

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN,hadi yaa :) Ben anlamıyorum bu işi valla,ya bizi korkutup yurtdışından alışveriş yapmamamız için uydurdular ya da doğrudüzgün kontrol etmiyorlar herkesin alışverişini :S Yine de ben mayısa kadar beklerim valla başıma bir iş gelirse uğraşamam çünkü .
Sağol canım ;)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeyler almışın canım, güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım teşekküüür ;)

Yorum Gönder