06 Aralık 2011

1V1Y kargoma kavuştum :)

   1V1Y sitesinden yaptığım alışverişim bugün elime ulaştı. Bugün hem VC kutum hem de bu kargom geldi,çok mutlu bir gün oldu tabi :D Bütün aldıklarımı da çok beğendim,aynen sitede görünenler gibi çıktı. Çantanın boyu çok kocaman değilmiş,ona çok sevindim . Tam orta boy ,rahat günlük kullanacağım tarzda ;) Yumuşak bir yapısı var,gözleri de gayet bol . Çok kullanışlı bir çanta bence . 60 tl.dan 45 tl.ya inmişti fiyatı . Çanta da takılar da Koton'un ürünleri . Bakalım o zamaaaan :


   Böyle kocaman bir kutuyla geldi ürünlerim ...








8 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

ohh hadi bakalım gözn aydın iyi günlerde kullan :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım,teşekküür ;)

rengarenk daphne dedi ki...

offff o kolyeye bayıldım:)) güle güle kullan.

Junkhead dedi ki...

rengarenk daphne, sağol canım ;)

özge dedi ki...

adaşımmm küsel günlerde kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini :)
çantalarımıza kavuştuk valla

Gizem Dalyan dedi ki...

cok guzel goukuyorlar. gule gule kullan. :))

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Yorum Gönder