24 Kasım 2011

Yeni resin kolye ve yüzükler pasajımda satışta !! (Newest products are on sale!)

   En son yaptığım güzellikleri dün satışa koydum arkadaşlar ;) Hepsi birbirinden hoş ve havalı oldu yine .. Kolye fiyatları 20, yüzük fiyatları ise 15 tl.dır . Ürünlerime buradan ulaşabilirsiniz . 


   I listed my last products on my etsy shop yesterday ;) All of them are amazing again ! Necklaces are 15 and the rings are 13 $ . You can check out and buy my stuffs here guys :)


   Şimdi bakalım yeni neler varmııış :)


   Now, let's see the new ones ;)













5 yorum:

Moda Kulisi dedi ki...

ben bu yüzükleri çok sevdim. cok yaratıcı olmus eline emegıne saglık.

http://moda-kulisi.blogspot.com/

bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, seni de bloguma beklerım

*ssdesignbutik dedi ki...

bol satışların olsun bitanem :)

Junkhead dedi ki...

Moda Kulisi, çok teşekkürleer ;) Ben de geliyorum hemen bloguna,hayırlı olsun :

Senemim sağol canımcım,etsy de ekledin evet ,şaşırdım hatta görünce hehehh :D

rengarenk daphne dedi ki...

sen ne cici şeyler yapıyormuşsun böyle ellerine sağlık:))

Junkhead dedi ki...

rengarenk daphne, sağol canım :))

Yorum Gönder