14 Kasım 2011

Yeni kolye ve yüzükler yaptıııım :)

   Dün bunların başına geçtim canım çekti :)) Kolye ve yüzükler yaptım . Aparatlarını,zincirlerini falan henüz 1-2 saat önce taktım . Resin kaplama oldukları için 1 gün beklettim hepiciğini de . Bence mis gibi oldular . Kendim yaptım diye söylemiyorum emin olun ama yakından daha güzel görünüyorlar ;) Yakın zaman umarım fotolayıp dükkanlarıma ekleyeceğim . Artık etsy'de dükkanım var,oraya da koyarım tabi . 3 koldan ürünlerimin satışını yapmaya çalışıyorum,umarım herşey daha güzel olur . Yorumlarınızı bekliyorum canlar :) Şimdiden beğendikleriniz varsa göz koyabilir ve bana ayırmam için rica edebilirsiniz .





6 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş bol satışlar canım:)

Junkhead dedi ki...

Canımcım çok teşekkürler,hepimize inş. :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Yüzüklere bayıldım, harika olmuşlar

denizsaatcioglu.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Deniz, çok teşekkürler ;) Devamı gelecek !

*ssdesignbutik dedi ki...

yüzükler şahane görünüyor yine döktürmüşsün kuzumm

Junkhead dedi ki...

Yavrum sağol muckk :)

Yorum Gönder