10 Kasım 2011

Wholesale botlarım geldi ;)

   Geçen ay sipariş verdiğim botlar salı günü gelmiş,hem de bayram günü ve saat 20:00 gibi annem teslim almış ben evde yoktum . Şaşırım bayram günü Ptt'nin kargomu getirmesine :) Ben ya bugün ya yarın gelir diye tahmin ediyordum . 21 ekim gecesi siparişimi vermişim, 2 hafta sonra falan Tr.ye giriş yaptı kargom . Geçen haftasonu ise İzmir'e girmişti . Kargo dahil toplamda 57 tl. tuttu ;) Model biraz kaba ama gayet rahat ön platformdan dolayı . Arka zımba ve yandaki çift toka detayını çok sevdim . Normalde 37 numara giyiyorum ve 38 sipariş verdim . Diğer aldığım ayakkabılar gibi bu da tam geldi ,hiç bir sorun yaşamadım bu alışverişimde de . Artık önümüzdeki mayıs kadar yurtdışı alışveriş hakkım finito benim,daha iyi olur bu aslında hehehh :))













12 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım,artık bu tarz botlar görünce hep aklıma geliyorsun:)

valki dedi ki...

wuhuuu çok gotikmiş cicim^^...güle güle giy^^

Junkhead dedi ki...

Adaşım çok teşekkür ,hehehh :)

valkicik, sağol canımcım . Evet baya bi gothic duruyor :D

Buarada ikiniz de mimlendiniz canlar ;)

MadamB Fashion dedi ki...

Güle güle kullannn :)
madambfashion.blogspot.com

NaszL :) dedi ki...

57 mi oha çok ucuza gelmiş güle güle kullan canım çok egzotik mi ne :D kaç cm uzuyo boyun bunla :DD

Junkhead dedi ki...

MadamB Fashion, teşekkürler ;)

Nazlııı evet çok ucuz di mi :D Gayet de sağlam yani fiyatın göre . Sağol canım . Bunla fazla uzayamıyorum ya 8 cm.miş :)) En rahat ettiğim topuk boyu 8 galiba onu farkettim hahaa :)

*ssdesignbutik dedi ki...

çok hoş kuzumm içide harika görünüyor güle güle giy:)

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, sağol canımcım :))

thestyleblog dedi ki...

hayırlı olsun botların canım.. bende siteyi inceledim çantalar harika ve fiyatları çok uygun bayıldım.. sen daha önce çanta siparişi verdin mi

Junkhead dedi ki...

thestyleblog,sağol canım ;) Evet fiyatlar çok uygundur oranın ve kargo ücreti de mesela lovelyshoes a göre daha az oluyor China post ile sipariş verirsen . Yazın 2 çanta aldım ordan ;)

cyborg dedi ki...

Güle güle kullan, çok güzellermiş. Platform sevmem ama bunları çok beğendim!

Junkhead dedi ki...

cyborg, teşekkürleer ;)

Yorum Gönder