04 Kasım 2011

Vanilya Club kutum geldi !

   Bugün sabah itibariyle Vanilya Club kutum evdeydi . Ürünlerle ilgili fazla yorum yapamıyorum tabi kullanmadan . Gördüklerim kadarıyla birkaç şey söyleyeceğim ama . Önce fotolara bir bakalım neler gelmiş bana :











   Toplamda 6 parça ürün çıktı . Paketleme gayet şirin olmuş . Kutumdan çıkan ürünler ise şunlar :


-Alessandro Stiletto Bacak Parfümü (2ml.)
-Essie 2011 Oje Koleksiyonları (5ml.)
-L'Occitane Shea El Kremi (10ml.)
-L'Occitane Shea Ayak Kremi (10ml.)
-Pure Beauty Ultra Hydrating Aqua Jel (5ml.)
-Schwarzkopf BC Bonacure Renk Koruma Şampuanı (50ml.)

   Şimdi yorumlarıma gelelim ;) Bacak parfümü bence çok gereksiz bir ürün . Ambalajı sprey şeklinde ve mor renk ,tek hoşuma giden bu oldu diyebilirim . İçi tamamen dolu değil,neredeyse yarısı kadar parfüm var minicik şeyin içinde . Normal parfüm olarak da kullanılabiliyormuşuz sanırım ama bana çok ağır geldi kokusu . Böyle ağır bir kokuyu bacaklarına neden sıkıyorlar merak etmedim değil :) Ojeyle ilgili de renk konusunda hayal kırıklığı yaşadım biraz . Gerçi nereden bilecekler kimin ne ton ojeler kullandığını,o konuda pek birşey diyemem . Çok uçuk renk bir lila gelmiş bana Essie oje ve ben açık renk oje hiç kullanmayan bir insanım malesef :/ Nice is nice ojenin adı . Bilmiyorum bakalım ,1-2 kere de olsa belki kullanırım kimbilir ... L'Occitane el ve ayak kremlerini henüz kullanmadım ama ambalajları çok cici . Bonacure renk koruma şampuanının da boyutu gayet iyi,sanırım içlerinde en makul boyutta olanlar şampuan ve oje . Kutudan ayrıca ürünleri tanıtan minik kartlar çıktı ve L'Occitane 'de kullanabileceğimiz bir kupon çıktı ama benim işime yaramayacak malesef . Benim dileğim, makyaj ve cilt bakım ürünlerine ağırlık vermeleri . Daha ince eleyip sık dokuyup kişilere daha kullanılabilir ,onlara uyan ürünler gönderebilirler bence . Mesela ben şampuanı kullanmayı düşünmüyorum,anneme vereceğim . Saç bakım ürünleriyle hiç aram yoktur,kullanmam . Benim şuanki yorumlarım bu şekilde ... Umarım diğer aylar beni daha mutlu eden kutularla karşılaşırım :) Vanilya Club'a üye olup siz de yeni çıkan lük markaların ürünlerini denemek isterseniz sizi buradan alalım ;)

17 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Fotoğraflarda cömert davrandığın için teşekkürler canım :) Off hayalkırıklıgı ha:/ bana da bacak parfümü gelecek biliyosun ki. millete 555tllik parfüm testeri bize iki fıslık bacak şeysi:p üstelik ben de hiç katlanamam ağır kokulara:/ umarım bidahaki ay daha mutlu oluruz:( gule gule kullan ya da kullansın hediye edeceğin kişiler. optum!

Junkhead dedi ki...

Canımcım sağol :) Valla evet yaa bacak parfümü hoşuma gitmedi,dediğin gibi 2 fıslık zaten . Bari bize de Bond denen parfümün testerından yollasalardı,şans diyelim ... Seninkileri de bekliyoruz artık :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım sağol :) Valla evet yaa bacak parfümü hoşuma gitmedi,dediğin gibi 2 fıslık zaten . Bari bize de Bond denen parfümün testerından yollasalardı,şans diyelim ... Seninkileri de bekliyoruz artık :)

Back to Black dedi ki...

bana da az önce geldi kargo aslında bana gelen oje tam senlik Özge iddialı bi mor, bacak parfümü ilk kez duydum :) resimlerini çekip yayınlarım akşam sabah

*ssdesignbutik dedi ki...

bakalım bana ne gelecek merak ediyorumm :)

<Güle güle kullan artık bi fıslık bacak parfümünü kuzum napalım =)

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun ;)

Back to Black değişelim mi ojeleri hahaa :D Kader işte napalım :)

Kepslok dedi ki...

Bacak parfümü mü ?!?:/

Junkhead dedi ki...

Kepslok, evet :) Hayatımda duyduğum ve gördüğüm en gereksiz ürün budur sanırım :D

Kepslok dedi ki...

Duymadık görmedik demeyiz en azından :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmm! Güle güle kullan...bize aynı ürünler gelmiş aşağı yukarı sadece bana Bond No9 gelmişti bir de ojenin rengi farklı :) Ya bende mesela parfüm olarak Oh Lola gelsin isterdim ama kısmet, şans işi birazcık da :) En azından 2 tane L'occitane geldi onlara pek bi sevindim :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküüür ;) Yaa ben de bacak parfümü yerine diğer parfümlerden gelsin isterdim :( Kremler iyi zaten,el kremini bir denedim yumuşacık yaptı :)) Bütün gördüğüm kutularda renkli ojeler var ama bendeki şans açık renk sürmeyen insana bu oje gelir mi ya :/

Tia Maria dedi ki...

Aynısını başka bir yerde daha yazdım ama burda da söylemek istiyorum, belki okur ilgili birileri,
Bu sistemin yurtdışı versiyonlarından çıkanları düşündükçe sinir oluyorum gelen kutulara. Bunlar zaten "kolayda mallar" yani alırken fazla düşünmediğimiz, istediğimizde de para verip ulaşabileceğimiz standartta ürünler. Oysa bu sistemin amacı kişiyi çok para veriyorum ama karşılığını alır mıyım sorusundan kurtarmak olmalı. High-end markalara ağırlık vermeliler. Daha çok parfüm testerı, sample makyaj malzemesi hatta tam boy ürünler olmalı. Yoksa olmaz böyle.
sen yine de güle güle kullan ürünlerini Junkhead'cim:)

Junkhead dedi ki...

Tia Maria,yorumun için sağol . Sana kesinlikle katılıyorum ;) Yurtdışı versiyonlarında çıkanları ben de araştırdım . Hemen hemen her kutuda tam boy bir ürün oluyor . Oje tam boy olabilirdi mesela,ya da ne bileyim işte bir krem tam boy olabilirdi .

ojezevki dedi ki...

Bu ay gelenlere göre üye olucaktım ben ama yok yani beğenmedim ben :(

Junkhead dedi ki...

ojezevki,benim de pek içime sinmedi bu ayki kutu :( Ama önümüzdeki aylardan yine de umudum var,bakalım ..

Ashley dedi ki...

ilk ay icin cok basarisiz bir kutu bence.. cok daha iyi hazirlanip makyaj icerikli bir kutu yapmalilar.. bu testerlar parasizda edinebilecegimiz turden.. Glymm box diye birsey var Canada'da sadece makyaj icerikli kutular yolluyo... ve full size urunler! :(

Junkhead dedi ki...

Ashley, umarım bundan sonraki kutular dediğin gibi makyaj içerikli olur çünkü böyle olursa herkese uyan uymayan bir sürü ürün çıkacak :) Glymm box'ı ilk duydum,iyiymiş yaa :))

Yorum Gönder