01 Kasım 2011

Son zamanlardaki giyim alışverişlerim ;)

   Hiç giyim postları yapmadığımı farkettim . Genelde hep kozmetik alışverişlerimi yayınlıyorum nedense :) Ben de geçtim iş başına ve son 1-2 aydır aldığım giysileri fotoladım . Cep telle flaşlı çektiğim için bazıları pek anlaşılır olmadı :/ Hadi bakalım neleri nereden kaça almışım ...

   2 haftadır kaban arıyordum . Nerdeyse bakmadığım yer kalmadı,bir sürü mağazaya baktım ama bir türlü istediğim,içimin sineceği gibi birşey bulamadım . Amaaaa ta ki düne kadar ! Bu kabanı hiç de bulacağımı ummadığım bir yerde buldum :) Nerede mi ?? Kipa'nın iç kısmında giyim reyonunda ! Eskiden oradaki giysiler pek kaliteli olmazdı biliyorum . Öylesine bakar geçerdim hep .. Ama dün çeşit çeşit,desen desen kabanlarla karşılaşınca çok şaşırdım :D Bu kabanı 140 tl.ya aldım ve inanın fotolarda göründüğünden çok daha güzel ! Hele üzerimdeki duruşuna ba-yıl-dım ! <3 Yumuşacık ve içinde çok rahat hareket ettim . O kadar rahat ve şeker kiiii :) Ben siyah istiyordum aslında ama bunu deneyip üstümde görünce bırakamadım . Boyu da dizime 1 karış yakınlıkta falan durdu . Pembeli,morlu,grili kırcıllı bir rengi var . Valla çok fazla çeşit kaban vardı, bakmanızı tavsiye ederim . Ben çok şaşırdım açıkçası, giyim ürünlerinin kaliteleri baya yükselmiş . Kasadaki adama sordum bu ürünler nereden geliyor diye, İngiltere'den dedi .




   Yine Kipa'nın giyim kısmından aldığım bir ürün daha ! En çok giydiğim kot siyah skinny olduğu için, bir tane daha almak istiyordum . Mağazalarda yine istediğim gibi birşey bulamamıştım . Ama dün Kipa'da buldum :) Mağaza ürünlerinden hiç bir farkı yok,gayet kaliteli . Streç ve sıkı bir kotu var . Bunu da 48 tl.ya aldım .




   Gelelim yine dün bayılarak aldığım 2 gömleğe ... Ben bu tarz renkli ekoseli spor gömlekleri çok seviyorum . Dün bunun iyive farkına vardım :) İlk fotodaki gömleği LC Waikiki'den 30 tl.ya aldım . 2. gömleği ise Tiffany'den yine 30 tl.ya aldım . Özellikle Tiffany gömleğin renklerine aşık oldum ! Waikiki olanın cinsi biraz daha baharlık ince, Tiffany olan kışın daha giyilebilir kanımca .



   Şimdi 2 Bospa malını sizlere tanıtacağım :D İlki siyah pileli etek . Yine mağazalarda baktığım ve istediğim uzunluk ve fiyatta bulamadığım bir ürün idi . Bospa'dan sadece 10 tl.ya buldum ve kaptım tabi ki ! Boyu dizde gibi ,duruşu çok hoş .. Spor şekilde bile kombinlerim ben bunu . Belde kullanılan kalın kemerleri çok seviyorum . Normal kemer kullanamıyorum . Her ne kadar daha birkaç tane daha zımbalı siyah kemerim olsa da, bunu bulunca almamazlık edemezdim . Çünkü sadece 3,5 tl. ve görünüşü çok kaliteli :))





   Şimdiki bluzları da geçen hafta kendime doğumgünü hediyeleri olarak aldım :) Ben normalde her sene kendime doğumgünü hediye/hediyeleri alırım :P İlk bluzu Koton'dan 50 tl.ya aldım . Bluz değil gerçi,tunik diyelim . İnce trikomsu bir tunik . Yaka kenarında büyük bir fiyongu var . Tayt ve çizmelerle kombinlemeyi düşünüyorum . Üstümdeki çok hoş durdu ve çok da rahat ;) 2. parçayı ise Batik'ten aldım 31 tl.ya . Bu bluz bol dökümlü ve hafif yarasa kollu bir model. Daha uzaktan görür görmez bayıldım buna ! <3 Yakasında mor biyesi var, cep kısmına da mor suni deri bir detay kondurmuşlar . Siyah üzerine renkli kırcılları var . Bu da üstümde süper durdu . İkisini de çooook sevdim,güle güle giyeyim bütün cicilerimi de :)))




19 yorum:

cococrafts dedi ki...

inanmıyorum özge o kabanı 3 gün önce falan denedim bende. ayrıca gerçekten fotoğraflarda göründüğünden çok daha güzel. benim de boyun kısmı çok hoşuma gitmişti. klasik yakalı değil düz ve çok tatlı gerçekten. yalnız bende kısa durdu biraz daha uzun birşeyler istiyorum ben. :)

cococrafts dedi ki...

ay söylemeyi de unuttum hepsi birbirinden tatlı, yakıştığına da eminim. güle güle giy:)

Junkhead dedi ki...

Hadi yaaa ben de inanmıyorum hahaa :))) Süper bir kaban ama di mi yaaa,bayıldım ben duruşuna da rengine de :D Benim boy kısa olduğundan pek kısa durmadı ya gayet makul boyda oldu :))) Zevklerimiz benzeşiyor demek ehehh

Junkhead dedi ki...

Çoook teşekkür canım :))

Kepslok dedi ki...

hepsi de çok güzel,morlu siyahlı pastel renkler tercih ediyorsun,belli bir tarzı olan insanları seviyorum,güle güle giy :)

Junkhead dedi ki...

Kepslok, teşekkürler ;) Mor ve siyah favori renklerim zaten :D Açık tonları hiç kullanmam .

cococrafts dedi ki...

evet evet, pembeleri falan daha bir belirgin hem eğlenceli hem sade. ayrıca kipa F&F kıyafetlerle baya sınıf atladı yahu. kabanı denediğim gün bir jeggins aldım sadece 22 lira:)

Kepslok dedi ki...

Evet anlaşılıyor :D

Junkhead dedi ki...

coco, aynen ya ben de acayip şaşırdım çeşitleri ve kalitelerini görünce :)) Artık sık sık bakarım ben oraya giyimde ihtiyaçlarım oldup da bulamadım mı :D Düşün kaç mağazada bulamadığım 2 şeyi buldum ya çocuklar gibi şendim dün hahahh :P

Junkhead dedi ki...

Kepslok :)))) Doğru ,söylememe gerek bile yoktu :D

Kepslok dedi ki...

Olsun cnm nolcak :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canımm güle güle kullan! Bizim burada Kipa bize o kadaaaar uzak ki hiç gitmiyorum. Ama kaban ne kadar güzelmiş <3 Neyseki bu kış kaban ihtiyacım yok, yoksa içimde kalırdı valla :D Diğer aldıkların da çok cici...güzel günlerde giy inşallah! mucks!

Junkhead dedi ki...

Tatlım çoook teşekküüür ;) Kabanın güzelliğini tam yansıtamadım fotolarda,üstümdeki duruşu çok daha güzel :))

Back to Black dedi ki...

Güle güle kullan hepsi de çok güzel :)

Junkhead dedi ki...

Back to Black, sağol canımcım :))

alice dedi ki...

hepsi pek güzel güle güle giy ama etek benim favorimm =))

Junkhead dedi ki...

alice,çok teşekkürler canım ;)

Tia Maria dedi ki...

Ay bayıldım hepsine, güzel günlerde kullan:)Bu arada Kipa'ya giden ürünlerin özellikle iç çamaşırı ve gecelik bölümü Topshop'a giden ürünlerle aynı. Etiket farkı var sadece.

Junkhead dedi ki...

Tia Maria, teşekkürleer :) Hadi yaa aynı mı :D Zaten kasadayken ,çok şirin Mickey li falan gecelik,pijamalar çarpmıştı gözüme . Vay bee :))

Yorum Gönder