28 Kasım 2011

Resin takı ve aksesuarlarla ilgili ufak bir bilgilendirme (Mention about my resin jewelery)

   Arkadaşlar, beni takip eden,takip edip de yorum bırakmaya üşenen tüm izleyicilerim :) Sizlere satışını yaptığım resin ürünlerle ilgili bir bilgilendirmem olacak . Bildiğiniz üzre resin kolye ve yüzüklerin içinde birçok görsel bulunmakta ,örn. ünlü oyuncular,film karakterleri,vb. gibi . Size diyeceğim o ki, ben bu ürünleri sipariş üzerine de çalışıyorum . Yani kafanızda hangi resim ,fotoğraf varsa onu bana seçip yolladınız mı ben onları kolye,yüzük,broş,magnet veya anahtarlığa dönüştürebiliyorum ;) Mesela sevdiklerinize güzel ve hatıra olacak bir hediye düşünürseniz bana istediğiniz fotoğrafı (eşinizin,çocuğunuzun,dostunuzun) ulaştırıyorsunuz ve istediğiniz ürün çeşidini söylüyorsunuz . Ben de size o fotoğrafı bir kolye,broş,anahtarlık,magnet veya yüzük içinde ölümsüzleştiriyorum . Bunu bilmeyenler vardır diye belirtmek istedim . MORjinal ürünlerine bu adreslerden ulaşabilirsiniz :


MORjinal pasaj


MORjinal emeksensin




   Hi all guys ! I just want to mention something about my resin jewelery and accesories on my shop . You see, my resin products all have some pictures inside such as famous actors-actresses,singers,musicians,pets,etc. I want you to know that i make custom orders too ;) They may be great gifts for your family,friends or just for yourself ! All you should do is sending me the photo you want to see in your necklace,ring,keychain,... Your choices are necklace,ring,keychain,magnet and pins :) That's all,then i prepare your order for you ! You can reach and buy my products here :


MORjinal designs
   


   Bunlar da başka tasarımcılardan örnekler :


   Here are some of other designers' custom order products :




2 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

emanın şu en sondaki ayaklı var ya o çok değişik olmuş.
İsteğe göre yapılabilir herşey süper!!

Junkhead dedi ki...

Evet canımcım,bebek ve çocukların tombiş şirin ayakları ya da elleri falan çok hoş olur :))

Yorum Gönder