17 Kasım 2011

Pastel - 16 (ilk kez nette !! :P )

   Bu ojeyi çok merak ettim ve dayanamadım sürdüm hem kendim hem sizler için arkadaşlar :) Google'u aradım taradım ojeyi sürmeden önce ama hakkında hiç bir bilgi bulamadım . İlk kez ben yayınlıyorum blogumda sanırım :)) Bu ojenin rengini çözemedim ben yahu çok acayip bir renk ! Sarılık da var yeşillik de hatta bazı bazı gri gibi de duruyor gümüş gibi de .. Sanki altın ve gümüş renklerinin karışımına azıcık da yeşil katılmış gibi :D Bol ışıltılı ... Işılıtılar birkaç renk galiba . Fotoları flaşlı çektim ve yansıtmaya çalıştım . Işıltısının güzelliğine bayıldım ! Ama renk bana gitti mi gitmedi mi emin olamadım . Hiç sürmediğim bir ton çünkü,gerçi zaten hiç süremezdim çünkü ilk kez böyle bir renk oje gördüm aldım hehehh :) 2 kat sürdüm . Bazı fotolarda da hologram oje gibi çıktı kerata hahaa ! İlk katta biraz şeffaf oldu. Hadi bakalım nasıl birşeymiş bu 16 :












21 yorum:

İrem GÖKER dedi ki...

Ohaytooo ne güzelmiiiiş

alice dedi ki...

çok güzel yaa ben de yarın her yeri ariicam bulucam :D

Junkhead dedi ki...

Kızlar alın valla çok acayip bir renk bence :D Çözemedim yani gizemli bir rengi var hahaa :P

Miskin Kek dedi ki...

fena güzel duruyor, sayende de görmüş olduk :) Not aldım, alınacaklar listesine :D

What's Next dedi ki...

ne kadar hızlısın yaa :D güzel renkmiş ama cidden aranıp bulunası..

Junkhead dedi ki...

Miskin Kek, size bu ojeyi tanıtmayı görev edindim alıp eve geldiğimden beri :P

Edacım, valla çok hızlı ve pratik oje sürerim ayıptır söylemesi :D Bulursanız alın valla ilginç hakkaten ..

Esra dedi ki...

chanel graphite dupe u gibi bu :)

youknow dedi ki...

başak daha önce blogunda yayınlamıstı bunu :D

Junkhead dedi ki...

Esra, evet andırıyor biraz graphite i ama bu daha sarımsı sanırım ,graphite gri ağırlıkta .

youknow, google da aratıp baktım ama çıkmadı göremedim ,ondan dedim ilk ben tanıtıyorum herhalde diye :)

Junkhead dedi ki...

Evet şimdi gördüm Başak'ın postunu da :) Ben direk görsellerden arattığım için çıkmamış meğer hehehh . Ama onda daha çok benzemiş graphite e yav daha grimsi durmuş,ben sarımsı görüyorum şuan tırnaklarımda :D Çok değişken bir renk sanırım meşhur U33 gibi :))

youknow dedi ki...

buda linki :D bazen googlede cıkmayabiliyor
http://ojevitrini.blogspot.com/2011/11/pastel-16-17-91-ve-baska-yeni-ojeler.html


oje cidden cok guzel chanel graphite ye benziyor

youknow dedi ki...

u33 cok guzel ya ama keske bunun gibi olsa :D bunun içindeki parcalar belirgin hiç deilse :D

makeupwithstyle dedi ki...

Çok güzelmiş canım renk! son cümlen çok hoşuma gitti...hologram gibi çıkmış kerata ahahha!! ayyy şirin misin sen? :)

benimadımkırmızı dedi ki...

En en en kısa zamanda pastel 11 i de dene, bayıldım şişede harika görünüyordu, İstanbulda mısın? Eğer öyleyse nereden aldın ?

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, sağol canım beniim :)) Evet o son cümleyi sonradan ekledim,fotolara bir baktım dedim içimden hologramımsı görünüyor bazılarında ,hadi ekleyeyim dedim :D Öperim çok seni !

benimadımkırmızı, canım tamam önümüzdeki hafta 11 deneyeceğim ;) Ben İzmir'deyim ve İzmirli arkadaşlara nereden aldığımı söyleyebilirim. Bir sürü vardı çünkü sepette bunlar ve birkaç farklı renk daha :))

justuntitled. dedi ki...

Son zamanlarda gördüğüm -ulaşılabilir olan- ojelerin içinde en en ennnn güzeli buuuu <3 inşallah cabucak gelir buraya da <3 :)

Junkhead dedi ki...

justuntitled., canım inş. bulur alırsın muckk ;)

Schtroumpfette dedi ki...

haha sürülesi bir oje denemeliyim hemen valla. Sen nerden aldın canım simdi watsonsa gidip eli boş dönim istemiyorum genelde oraya yenilerin hepsi ugramıyor.

Junkhead dedi ki...

Schtroumpfette, İzmir'de misin canım ? Ben Karşıyaka'da bir parfümeriden aldım ;)

Nilgün Komar dedi ki...

bende bayramda sürdüm.. harika bir renk.. çok beğendim.. benzerleride var ama bunun içindeki gümüş simler çok güzel bir etki yapmışşşşşşşşşşşşşşşşşş

Schtroumpfette dedi ki...

ne yazık ki değilim:( yahu ben seni neden istanbulda bellemişim ki :D

Yorum Gönder