20 Kasım 2011

Pastel - 11

   Dün sürdüğüm ojeler garibime gitti . Yapısı biraz bozulmuştu sanırım, tırnaklarımda güzel durmadılar :/ Ben de son aldığım Pastellerden 2.sini süreyim dedim ve çok sevdim ! Koyu renkler gibisi yok yahu !! Tek katta opağa yakın bir görünüm verdi ama ben heeeer zamanki gibi 2 kat sürdüm :) Grimsi mavi ya da istersek kot mavisi rengi diyebiliriz buna ? Yapısı baya yoğun,dikkatli sürmek lazım . Buarada bu ojede garip bir ayrıntı dikkatimi çekti . Sanki bunu üretirken içine mavi sim katacaklarmış da, azıcık katmışlar devamını getirememişler, bir yerde durmuşlar gibi bir hali var :D Ciddi diyorum, gülmeyin haa cümle komik oldu farkındayım :)) Ama çok yakından dikkatli bakınca içinde belli belirsiz mavi ışıltılar görünüyor . Neden o zor görünen simleri katmışlar benim aklım almadı,anlayan bilen varsa bana da söylesin :D Ama kısacası, ben sevdim bu rengi ... Fotolar flaşlı canlar :

(Aaa o bahsettiğim mini mini mavi simler bazı fotolarda belli olmuş,iyi bakın :)












6 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

wuhuu çok güzelmiş rengi anacımm :D

sevda s. dedi ki...

Şahane :)

Cookie dedi ki...

perfect winter color!
Btw. Im inviting you to my International giveaway where price is bag full of gifts! You can join it here:
http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun ;)

Cookie,thanks !! :)

özge dedi ki...

çooook beğendim :))

Trendydolap dedi ki...

renk muhteşem!

http://trendydolap.blogspot.com/

Yorum Gönder