14 Kasım 2011

New Girl (dizi önerisi)

  

   Bu diziyi Zooey Deschanel'e olan hayranlığım sayesinde keşfettim :) Bence şimdiye kadar gördüğüm en şeker kadınlardan biri kendisi . Bayılıyorum tek kelimeyle ! Acayip doğal, şirin mi şirin kendisi :)) Dizinin türü tabi ki komedi ,zaten Zooey çoğunlukla komedi filmlerinde,dizilerinde oynar . Şuan ilk sezonda,yani hemen başlayabilirsiniz izlemeye . Nası yakalacayağım derdiniz de olmaz ;) En son geçen hafta 5. bölümü izledim . Bence çok eğlenceli bir dizi,çok güldüğüm sahneler oluyor . Dizinin konusu ise, sevgilisinin aldattığı Jess kızımız yeni bir eve taşınma vaktinin geldiğini anlıyor ve kendini bir anda 3 erkeğin yaşadığı bir bekar evinde buluyor . Daha sonra onlarla çok iyi anlaşıp kanka oluyorlar . Çok komik öğeler var dizide . Eğlenceli bir vakit geçirmek isterseniz izleyin derim arkadaşlar ;)


8 yorum:

alice dedi ki...

eğlenceliye benziyoo ama izlenicek o kadar dizi birikti kii 24 saat yetmiyor =)

Junkhead dedi ki...

Hehehh alice doğrudur :) Ama ben biriktirmeden izlediğim için sürüyle izleyebiliyorum :DD

dofa dedi ki...

ya ben sevmiş gibiydim ama 4. bölüm çok kötüydü. :/

Junkhead dedi ki...

dofa, ben de bir bölümü pek sevmemiştim. Sanırım aynı bölümden bahsediyoruz,hani fazla aksiyon eğlence yoktu bir bölümde :) Ama bence en iyi dizilerde bile birkaç bölüm fire verebiliyor öyle dedim ve pes etmedim devam ediyorum :D

j.d. dedi ki...

Bende çok sevdim bu diziyi, zaten Zooey çok sevimli biri onun için bile izlenir bu dizi :)

Junkhead dedi ki...

j.d., ben de zaten Zooey için izliyorum :)) Feci tatlı bir kadın yaaa :D

dofa dedi ki...

5'i izledim şimdi güzel. zooey bence de çok tatlı. nick'le aşık olsunlar istiyorum :DD uzatmasınlar çok

Junkhead dedi ki...

Aynen yaa ikisi de birbirinden çok hoşlanıyor bence ama çaktırmıyorlar keratalar :D

Yorum Gönder