10 Kasım 2011

Mimlenmişiiim :)





   Sevgili arkadaşım laldillerinsesi beni mimlemiş :) Mim sorumuz ise : Ruhum ne renk ?


Benim ruhum orjinalinde mor :) Ama zaman zaman siyah-beyaz-gri arasında da gidip gelebiliyor .


Laldiller de mor demiş benim ruhum için hehehh :D Sanırım blog aleminde beni takip eden,bilen arkadaşlarımın hepsinin cevabı hiç şüphesiz mor olur :))


   Ben de aklıma gelen arkadaşlarımın ruhlarının rengini tahmin edip mimliyorum :


Adaşım deepbeauty ---> mavi :)


Edacığım ---> masmaviii :P


Arzucuğum ---> nedense bana kahverengi ve tonları gibi geliyor,belki de ona çok yakıştırdığım için ;)


valkicik  ---> kesinlikle pembe ve mor :))


ve son olarak makeupwithstyle ---> mavi ve yeşil diyorum ... Kızlar mimlendiniz !! 

4 yorum:

özge dedi ki...

adaşım mim için çok teşekkürler,nasılda bilmişsin rengimi:) hemen hazırladım bende:)

What's Next dedi ki...

hihi, çözmüşsün beni :) cidden bu mime bayıldım, yazısını da hazırlıyorum hemenceciik :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh maviciler siziii :))

makeupwithstyle dedi ki...

Cevaplıyorum hemen canım, tşkler mim için...bu arada senin için ben de kesinlikle mor derdim :D

Yorum Gönder