03 Kasım 2011

Kozmetik mal varlığı mimi :)))

   Canım arkadaşım ssdesignbutik geçen günü beni mimlemiş . Sanırım mimin özelliği bütün makyaj malzemelerimizi tek fotoya sığdırıp çekmekti ama malesef ki ben hepsini tek fotoya sığdıramayacağımdan ayrı ayrı çektim . Zaten sadece ojeler 150 tane :) Onları çıkarmadan kutularında fotoladım artık . Baya uğraştırıcı bir mim oldu bu :D Neyse artık fotolar konuşsun,ben susuyorum :/ :)) Mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum buarada ...








   Son foto ise diğerlerinin arasına eklemeyi unuttuğum parçalar :)

30 yorum:

justuntitled. dedi ki...

hey maşallah diyorum o farlar ne öyleeeeeee O.o O.o O.o

Junkhead dedi ki...

Valla ben de kendime hey maşallah dedim fotolarken :D :/

*ssdesignbutik dedi ki...

maşallah vallahi morindrella doldurmuşsun farları sana far almakta yasak olsun bence :)

Junkhead dedi ki...

Valla isabet olur far almamam canım :D Ama aralarında 2-3 senelik farlar var ya hatta 4 senelik olan bile vardır :))

İrem GÖKER dedi ki...

Çoookkk güzellğğğr :D

Junkhead dedi ki...

İreeem teşekküüür :D

kavala70 dedi ki...

wuuuu,özgecim maşallah çok güzel hepsi, bence bol bol kullan ve bizimle de paylaş :)

Junkhead dedi ki...

Arzucum sağol :) Ama az ve öz olsaydı daha iyi olurdu tabi :D

Back to Black dedi ki...

e maşallah :)

itsbea dedi ki...

çok güzeller cnm..güle güle kullan:)

Junkhead dedi ki...

:)))

Junkhead dedi ki...

itsbea, teşekkürler canım ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Oooo süpersin canım! Ben de çeksem tek fotoya sığmaz, o yüzden hiç uğraşmıyacağım bu mimle :P Bu arada farlar ve ojeler = kalp kalp! <3 Rujların renkleri de şahane! Hepsini güzel günlerde kullan! :*

Junkhead dedi ki...

Tatlım teşekkürler ama olmaz yaaa ben de uğraştım :)) Uğraş çek sen de aaaaa :D

Nerwen dedi ki...

şu nesquik yazan tüp ne ki :)

Junkhead dedi ki...

Nerwencim, o Nesquik dudak balmı ,ebay den almıştım bir sürü lip balm :D Ama saçma birşey,kokusu garibime gitmişti ,kullanmıyorum :))

busesinem dedi ki...

özgecim çok güzel ürünlerin,ben senin oje tutkunu olduğunu biliyordum ama bu kadar farın olduğunu bilmiyordum.Özellikle paletlerin çok güzel.

Junkhead dedi ki...

busesinem, sağol canım ;) Valla hepsini toptan çıkarıp ortaya serince inan bana da çok geldi farlar :))

dofa dedi ki...

güzel günlerde kullan özgecim :*
ben de yapacağım bu mimi fotoğraf çekebileceğim ilk anda :)

Kepslok dedi ki...

Çok güzeller zevkli bir kolleksiyon olmuş :)

Junkhead dedi ki...

Kepslok, teşekkürleeer ;)

viva dedi ki...

bir kac foto olduysada yapmissin sonucta : D onlari birde toparlamak var degilmi ; ) 150 oje´ye de bende hey masallah diyorum!! : D Birde su missha degilde diger bb creminden memnunmusun?

Junkhead dedi ki...

viva, evet toparlaması da ayrı uğraş oldu zaten . Neyse en azından yaptım dediğin gibi :D Diğer bb cream Dr. Jart ve ondan daha memnun kaldım kapatıcılık açısından . Ama aşırı sorunlu bir cildin yoksa Missha da iyidir tabi ki ;) Ama ben Dr. Jart'ı tercih ederdim. Geçen sene 2 bb cream in karşılaştırma postunu yapmıştım . Etiketlerden bulup bakabilirsin canım :)

NaszL :) dedi ki...

Ohaaaa :D :P benim toplam makyaj malzemelerim hepsini toplasan seninkinin yanında sample gibi kalır :DD

Junkhead dedi ki...

Nazlı böyle şeyler demeyin yahu valla kendimden utandım :D Biraz yaşla da ilgisi var sanırım, mesela benden yaşça küçük arkadaşların daha az ürünü var gibi geldi bana. Sizi de görecez benim yaşıma geldiğinizde :)))

Merve'nin Dünyası dedi ki...

maşallahhhh o ojeler ne öyleeeeee :)) güle güle kullanınn :)

Junkhead dedi ki...

Merve'nin Dünyası, teşekkürler ;)

sevda s. dedi ki...

Süper ya, bu mim'e bayıldım, makyaj çekmecelerini karıştırır gibi hissediyorum kendimi. Allıklı-farlı makyaj paletini sevdim :)

Junkhead dedi ki...

Sevda, eveeet ben de sevdim bu mimi hehehh :D Hazırlaması biraz zor oluyor ama bakması eğlenceli :) İnanır mısın o beğendiğin paleti hiç kullanmadım yaa :))

j.d. dedi ki...

En bayıldığım mim bu oldu, keşke orada olup hepsini tek tek karıştırabilseydim bide :D

Yorum Gönder