11 Kasım 2011

Golden Rose Matte Velvet - 103

   Dayanamadım ve bugün aldığım Golden matte velvet i sürdüm :))) Bu seriden daha önce aldığım rengi hatırlayanlar vardır,füme rengiydi . Buz tutmuş efekti var gibi demiştim bu matte velvet lara :D Bu maviye de bayıldım ! Harika bir renk ve duruşu çok hoş .. Yalnız bu serilerde dikkatimi çeken birşey oldu, kıvamları Flormar miraclelar gibi çok yoğun hatta fazla yoğun diyeyim . Bu kötü bir özellik değil tabi ki,tek kat sürmek bile yeterli oluyor ama ben 2 kat sürdüm her zamanki gibi ;) Golden Rose'un bu ojelerini kesinlikle tavsiye ediyorum ! Çok da çabuk kuruyorlar ve normal ojelere göre 1-2 gün daha kalıcı gibi geldi bana . Ben bu ojenin çok farklı olmasına hayran oldum gerçekten ! Işıltılı bir şekilde hafif matlaşan ojeler "matte velvet" serisindekiler. Matte serisinden de bir koyu mor aldım diğer postumda gördüyseniz. Bu ojeden sonra da onu sürmeyi düşünüyorum . Bakalım tam matları nasılmış .. Fotolara geçelim,hepsi flaşlı :












6 yorum:

özge dedi ki...

canım çok yakışmış,bende aldım bu renkten bakalım bende nasıl duracak:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım,sürerken aklıma gelmedin değil zaten :) Demek almışsın, senin fotoları da bekleriz o vakit :D

viva dedi ki...

wow bu nasil bir mavi ya, bayildim : )

tansumut dedi ki...

Maalesef canım katalogundada yazıyor diğer ojelere göre daha az dayanıklı :) ben sürdüğümdede hatırlıyorum bir gün dayanmıyordu. İlk başta çok ilgimi çekmişti ama artık çekmiyor hepsini sürdüğümden bir tane bile almadım :)

Junkhead dedi ki...

viva, süper di miii :))

Tansucum, valla bende hemen bozulmamıştı ya füme olanı hatırlıyorum yine bi 4 gün dayanmıştı . Hatta bozulmadan sıkılıp silmiştim :D

kitten dedi ki...

renk çok güzel, ben daha deneyemedim bu mat ojeleri ama en kısa zamanda bakacağım

Yorum Gönder