16 Kasım 2011

Golden Rose Matte - 07

   Golden Rose'un matte velvet serisinden 2 oje tanıtmıştım . Bu da mat serisinden 3. ve son ojem . Diğerleri ışıltılı mattı bu ise tam mat ama ben bu ojenin mat halini pek sevemedim :) Rengimiz patlıcan moru . Bence matte velvet olanlar çok daha güzel ve ilginç . Bu ojenin bir özelliğini göremedim . Ha çok çabuk kuruyor tabi bu süper bir özellik ama bu renkte mat duruş hoşuma gitmedi . 2 kat sürdüm . Mat halini gün ışığında flaşsız fotoladım . Sıkılıp tek kat şeffaf oje geçtim üstüne ve harika oldu ! Parlak halini tercih ederim ;) Parlak haliyle de hem flaşsız hem flaşlı fotolar çektim. Flaşlı olanlardaki görüntünün güzelliğine bir bakın <3 :) Son 4 foto flaşlı çekim . Yani alacak olanlara, kesinlikle matte velvet olanlardan tavsiye ediyorum . Sıradan mat oje her yerde var zaten ..

(Çok foto oldu bu seferlik ,her şekilde gösterebilmek için koydum :)












11 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

son fotoda harika gözüküyor:)

*ssdesignbutik dedi ki...

HARİKA!!!

flaşlılar ne hoş durmuş

Esra dedi ki...

parlak hali bildiğin bomba olmuş yaa =)

Schtroumpfette dedi ki...

waaow ne kadar güzel bir mor olmuş o öyle yaa parlatıcıyı sürüncee bayıldım ben! :)

Junkhead dedi ki...

Kızlaaar çok teşekkür :) İyi ki sürmüşüm di mi parlatıcıyı :D Mat hali çok sönük geldi yahu .. Flaşlı fotolara ben de hayran kaldıım hehehh

makeupwithstyle dedi ki...

Canım kesinlikle parlak hali şahane! Bayıldım <3 ama açıkcası mat hali benim de çok hoşuma gitmedi nedense...

Junkhead dedi ki...

Di mi canım :) Herkes benle aynı fikirde demek kii :)) Eee napalım, artık ben de bu ojeyi parlatarak kullanırım :D

özge dedi ki...

parlak süper olmuş canım iyi fikir:)

sevda s. dedi ki...

Mat oje bana göre değil o yüzden parlak haline bayıldım :)

What's Next dedi ki...

parlak hali mat haline bin basar!! mat ojeleri severim ama bu rengi mat olarak kullanırsan haksızlık gibi olur :D

Junkhead dedi ki...

Edaaaa, aynen di mi yaaa :D Mat hali çok sönük kalıyor parlak hali varkeen :))

Yorum Gönder