05 Kasım 2011

Golden Rose - 136 ve amatör disk denemesi

   Son aldığım ojelerden birini sürdüm bugün . Alırken mavimsi bir ton gibi görünmüştü bana ama basbaya fümeymiş bu . Kurşun rengi de diyebiliriz sanırım . Zor da olsa o maviliği gördüm ben bu ojenin içinde :) 2 kat sürdüm ve daha sonra ikişer tırnağıma disklerden birindeki yıldızla baskı yaptım . Baskı için Golden Rose nail art beyazını kullandım . Aslında bu baskı işi hem zor hem kolay . Her yaptığın düzgün çıkmıyor malesef ya da ortalayamıyorsun :/ Sol işaret parmağımdaki yana doğru oldu mesela,başka bir tanesinde tırnak dibime kaydı,bir diğeri de yarım çıktı falan ... Çok seri olacağım derken böyle oldu . Neyse artık,bu diskle baskı işi pek bana göre değil sanırım . Düz oje en güzeli :D Ojenin rengini çoook sevdim buarada ! Fotolar flaşlı ...









10 yorum:

özge dedi ki...

bence başarılı olmuş canım,ya hep okuyorum çok zor diyorlar ben hiç almadım denemedim ama neden bu kadar zor oluyor? merak ettim gerçekten,bu arada nazar boncuklu tırnak süsü arıyorum ama bulamadım:(

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ;) Valla aslında çok zor değil ama oje kurumadan bir sürü aşamadan geçmek gerektiği için insan panik yapıyor biraz galiba :D Nazar boncuğunu ojeyle yapsana canım daha hoş olur .

sevda s. dedi ki...

Güzel olmuş amaa :)

Junkhead dedi ki...

Sevda, hadi ya :) Benim hiç içime sinmedi . Biri yamuk,biri bozuk falan hahaa :D Bundan sonraki denememde daha özenli olacağım kesin . Sağol canım ;)

viva dedi ki...

Bende cok begendim, cok güzel olmus! : )

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Kozmetikseverlerin sevebileceği bir çekilişm var canım blogumda, beklerim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Jesa dedi ki...

very cute!

Junkhead dedi ki...

viva,teşekkürler ;)

Jesa, thanks !! :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım ben de beğendim valla, çok hoş olmuş! <3 Ben üşenirim böyle şeylere yapamam herhalde...geçen yılbaşında kar taneleri çizmiştim fırça ile tırnaklarıma, ama sağ elime yaparken çok zorlanmıştım! :)

Junkhead dedi ki...

Canım benim teşekkürler :) Bi beğenmeyen benim sanırım :D

Yorum Gönder