30 Kasım 2011

Golden Rose - 103

   Yine klasik bir renkle karşınızdayım. Dün sürdüğüm bordo ojeyi sildim :) Biraz fimolarla oynadığım için ojeler hafiften bozuluverdi . Bugün Bospa'dan 2 tane bordo Golden Rose oje aldım . Bu sürdüğüm renk daha kırmızımsı bir bordo,ama diğer aldığım koyu bordo. Ben cart veya açık kırmızı ojelerdense böyle tok bordomsu kırmızıları daha çok seviyorum . Kan kırmızısı gibi sanırım biraz bu ton . Sürdükten sonra farkettim ki benim bu renge benzer bir Flormar bir de Chissa'm vardı :D Neyse artık yapacak birşey yok :) Çok seviyorum bu tonu ve yakıştırıyorum tenime . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı arkadaşlar ...








10 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Bayılıyorum ben bu renge ojede!!! Çok yakışmış :*

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum :-*

ojezevki dedi ki...

güzel bir bordo rengi çok sevdim ben :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki,ben de seviyorum bu rengi :))

Aswang dedi ki...

Oyşşşşş yerim renge baaak :D çok güzeel çook :)
Kuzucum bu arada çekilişine bilerek katılmıyorum söyliyim dedim:( Ben malesef altın dışında takı falan takamıyorum hemen kabarıyorum kızarıyorum. Takamadığım için başkasının şansına mani olmak istemedim. Şimdi neme lazım bana çıkar falan :D

Junkhead dedi ki...

Süper renk di mii :)) <3 Tamam canımcım alerjik durumların varsa diğerlerinin şansını kapatma tabiiii :D Öperim !

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam süper olmuş benzer bir renk flormardan benimde var.Kan kırmızı cart değik değişik ton :)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrumm :)) Aynı bendeki Flormardır belki o :D Bu Golden'a çok benzer bir ton .

Nerwen dedi ki...

her zamanki gibi yine harika renk seçimi yapmişsin canım :) bu arada eğer yapmak istersen, mimlendin;
http://nerwen44.blogspot.com/2011/12/mimlendim.html

Junkhead dedi ki...

Nerwencim sağol canım sevdim bu rengi tavsiye ederim ;)

Yorum Gönder