18 Kasım 2011

Etsy'den ilk satışımı yaptıııım !! :)

   


   Arkadaşlar, etsy dükkanımı açalı 2 hafta oldu olmadı .. Yarım saat önce falan ilk satışımı gerçekleştirdim ,çok heyecanlandım mutlu oldum :)) Kurt Cobain resin kolyem satıldı :) Amerika'ya gideceeeek . Bu nasıl güzel bir mutluluk size anlatamam, anca yaşayanlar bilir anlar diyeyim. Düşünsenize benim yaptığım bir kolye teeeee Amerika'lara gidecek ve biri onu takacak . Çooook güzel bir duygu bu ! Açılışımı yaptım, inş. devamı da seri bir şekilde gelir . Bugün de tam yeni ürünler yapma aşamasındaydım . Resin kolye ve yüzük çeşitlerimi çoğaltacağım :) İşteeee böyle canlar ...

13 yorum:

Bakım Günlüğü dedi ki...

Aaa ne güzel; bence de devam etmelisin, her şey bir adımla başlar. Şansın bol olsun:)

kitten dedi ki...

etsy linkin var mı merak ettim dükkanını :)

Junkhead dedi ki...

Bakım Günlüğü, teşekkürler yorumun için ;)

Junkhead dedi ki...

kitten, etsy dükkanımda olan herşey emeksensin ve pasaj dükkanlarımda da var Türkiye sınırları içinde olarak :)) etsy dükkanım burası -->

http://www.etsy.com/shop/NutshellJunkhead

kitten dedi ki...

çok hoş, chokerlara bayıldım:)

Junkhead dedi ki...

kitten,çok teşekküüür ;) Bak onlar ve daha fazlası burda mevcut :

http://www.pasaj.com/dukkan/purplesoul

sevda s. dedi ki...

Ne kadar güzel, tebrikler hayırlı olsun, bol bol alışveriş olsun :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, amiiin çok teşekkürleeer ;)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, amiiin çok teşekkürleeer ;)

cococrafts dedi ki...

Özge gerçekten çok sevindim. zaten ilk birkaç satışı yaptıktan sonra gerisi kesinlikle gelir. bol bol satışın olmasını dilerim. çok ürün satılacağı için çok ürün üretmen lazım. şimdiden kolay gelsin :P :)))

Junkhead dedi ki...

cococum, çok teşekkürler ;) Çok ürün satılacaksa üretirim tabiiii ,inşallaaah :))

*ssdesignbutik dedi ki...

çok sevindim canm inan mutluluğunu paylaşıyorum bol satışlar :)

Junkhead dedi ki...

Senemcim canım benim çoook teşekkürler :)

Yorum Gönder